حامی مادی و معنوی واحد‌های فناور هستیم

حامی مادی و معنوی واحد‌های فناور هستیم
   
حامی مادی و معنوی واحد‌های فناور هستیم |||| ||||

 رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در رویداد ملی پل گفت: حامی مادی و معنوی واحد‌های فناور هستیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در حاشیه رویداد پل به خبرنگاران گفت: امروزه همگام با رشد روزافزون شکل‌گیری استارتاپ‌ها، واژه شتاب دهنده کسب‌وکار زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع تمام استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در ابتدای کار خود با چالش‌ها و موانعی مواجه خواهند شد.

احمدرضا قاسمی با اشاره به اینکه شرکت پیشگامان بسیج بعنوان یک شتابدهنده موفق، حامی مادی و معنوی استارت‌آپ‌ها، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان است، تصریح کرد: با شناسایی و رصد نیازهای فناورانه براساس زنجیره های ارزش استان، شناسایی و هدایت هدفمند صاحبان ایده و نخبگان به سمت حل نیازهای احصا شده توسط کارگروه های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس صورت می گیرد.

معاون علمی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه پیشگامان با ماموریت تجاری‌سازی طرحها و محصولات دانش بنیان و همچنین مردمی سازی زیست بوم علم و فناوری مشغول فعالیت است، اذعان داشت: تلاش داریم سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی را در حمایت های مادی و معنوی از صاحبان فناوری به منظور مرتفع کردن نیازهای استان و کشور تجمیع کنیم.

وی با بیان اینکه باید بروکراسی اداری را کوتاه کنیم، گفت: تجاری ‌سازی بخش مهمی از فرآیند نوآوری است و هیچ محصول فناوری جدیدی بدون تجاری ‌سازی امکان ورود موفق به بازار را ندارد.

ایجاد بستر مناسب برای عرضه دانش و فناوری، علاوه بر فراهم کردن ارزش ‌های اقتصادی، منجر به رشد و توسعه اقتصادی نیز در جامعه می ‌گردد.

مدیر شرکت پیشگامان ادامه داد: لذا حمایت و توسعه از بازارهای واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان اهمیت بالایی دارد.وی به منظور حمایت و پشتیبانی بهتر از واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان پیشنهاد داد: بانک جامع نیازمندی ها، واحد‌های فناور و سرمایه‌گذاران در استان فارس و جنوب کشور می تواند گامی مهم و تسریع کننده امور در حمایت و پشتیبانی از مجموعه های فناور باشد.

انتهای پیام /  108
197 کلیک ها  پنج شنبه, 14 ارديبهشت 1402 13:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا