قتل والدین توسط خواستگار

  در پی درگیری خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد خواستگار معتاد پدر و مادر دختر مورد علاقه‌اش را کشت.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، سید مصطفی بحرینی دادستان مرکز استان فارس گفت: شامگاه روز جمعه و در پی اختلافات خانوادگی، فردی با اسلحه کمری اقدام به زخمی کردن مادر و سپس قتل همسر خواهرش کرد و در ادامه با ورود به منزل دختر مورد علاقه اش، پدر و مادر وی را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه مقامات قضایی شهرستان بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات قضایی را آغاز کردند گفت: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل که معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده است نیز پس از اقدام به قتل خودکشی کرده است.

دادستان مرکز استان فارس افزود: آنچه در تحقیقات اولیه محرز شد این اقدام قاتل در پی عدم موافقت خانواده در ازدواج با دختر مورد علاقه اش انجام شده است.

وی با بیان اینکه از شب گذشته اقدامات بازدارنده قضایی و انتظامی با همکاری شورای تأمین شهرستان فیروزآباد در راستای کنترل و مدیریت صحنه و اقدامات احساسی و احتمالی اقوام و نزدیکان انجام شده است گفت: تحقیقات در خصوص ابعاد دیگر حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد ادامه دارد.

گفتنی است شامگاه 8 اردیبهشت در پی تیراندازی فردی، سه نفر کشته و یک نفر زخمی شد. در این حادثه، قاتل اقدام به خودکشی کرد.
انتهای پیام /  108
140 کلیک ها  شنبه, 09 ارديبهشت 1402 11:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا