اطلاعیه تعطیلی مدارس برخی مناطق فارس

 اداره کل آموزش و پرورش فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی بارش باران و برف در برخی مناطق به ویژه در شمال و شمالغرب این استان، مدارس تعطیل شده و کلاس‌های درس غیرحضوری برگزار می‌شود.


آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "باتوجه به بارش رحمت الهی و باران و برف در برخی مناطق استان فارس، آموزش و کلاس‌های درس حضوری در روز شنبه سوم دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح در تمام مدارس شهرستان سپیدان و بخش‌های ارژن، کامفیروز و خسروشیرین تعطیل و آموزش و کلاس‌های درس به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شاد و دیگر سامانه‌ها برگزار خواهد شد."
 راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در بخش دیگری از این اطلاعیه ذکر شده است: " امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) در این مناطق به قوت خود باقی است و رأس ساعت مقرر برگزار خواهد شد. همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد."
اداره کل آموزش و پرورش فارس همچنین در این اطلاعیه تاکید کرده است که "هرگونه خبر و اطلاعیه در خصوص تعطیلی مدارس را صرفا از طریق سامانه‌های رسمی آموزش و پرورش استان دنبال و به شایعات فضای مجازی اهمیت داده نشود.
انتهای پیام /  108
360 کلیک ها  شنبه, 03 دی 1401 11:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا