بازدید مدیریت شهری شیراز از آخرین روند پیشرفت خط ۲ مترو این کلان‌شهر ‌

‌در بازدیدی که مدیریت شهری شیراز از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه در حال ساخت میدان امام حسین(ع) در فاز یک خط ۲ قطار شهری داشت، آخرین روند پیشرفت این خط موردبررسی قرار گرفت.


به گزارش راستین آنلاین ، ‌در بازدیدی که محمدحسن اسدی مدیر ارشد شهری شیراز به همراه علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون‌حمل‌و نقل‌، ترافیک و عمران و افسانه خواست‌خدایی عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز، سردار بهرام قاسمی مشاور و دیگر مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در استان فارس و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری شیراز حضور داشتند، از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه در حال ساخت میدان امام حسین(ع) در فاز یک خط ۲ قطار شهری داشتند، آخرین روند پیشرفت این خط را موردبررسی قرار داده و در ادامه این بازدید جلسه‌ای در سازمان حمل‌ونقل ریلی با ریاست شهردار شیراز برگزار و به بررسی مسائل این خط و تعیین تکلیف برای زمان بهره‌برداری پرداخته شد.
شهردار کلان‌شهر شیراز با تصریح بر این بازدید میدانی بیان کرد: قرار بر این است که سه ایستگاه از خط شرقی این خط تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد و قطار در خط شرقی آن حرکت کند.
اسدی اظهار کرد: در نشستی که با حضور مدیران شهری و پروژه برگزار شد، مسائل این خط بررسی و تصمیماتی اتخاذ و قرار بر این شد تا پیمانکار، ساعات فعالیت عملیاتی را شبانه‌روزی کرده تا استراتژی مدت زمان بهره‌برداری به حداقل برسد.
بنابراین گزارش؛ خط ۲ قطار شهری شیراز به طول تقریبی ۱۵کیلومتر است که فاز یک آن از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغازشده و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی ادامه و در ادامه فاز ۲ ازآنجا در امتداد غرب به شرق شیراز تداوم دارد.
عمیق‌ترین نقطه ایستگاهی در خط ۲ قطار شهری شیراز، در میدان امام حسین (ع) واقع‌شده است که این ایستگاه، محل تقاطع خطوط یک و دو قطار شهری شیراز محسوب می‌شود.‌
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
170 کلیک ها  سه شنبه, 03 آبان 1401 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا