اجرای ۶ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در صدرا توسط قرارگاه خاتم

اجرای ۶ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در صدرا توسط قرارگاه خاتم
   
اجرای ۶ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی در صدرا توسط قرارگاه خاتم |||| ||||

 شهردار صدرا از اجرای ۶ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در این شهر خبر داد.

پرنیان در دیدار با معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، معاون فنی و مهندسی هلدینگ راه و شهرسازی و مدیرعامل موسسه راه و سازه قرارگاه سازندگی، با اشاره به پیگیری‌های انجام شده اخیر در تکمیل زیرساخت‌های شهری صدرا گفت: با همراهی و تفاهم معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، اجرای ۹ پروژه بزرگ زیرساختی با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال در اختیار قرارگاه سازندگی گذاشته شد تا در چند روز آینده پس از تشریفات قانونی و اداری توافق نامه، مقدمات و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
او ضمن قدردانی از پیگیری‌های شورای شهر صدرا، قرارگاه خاتم الانبیا ص و معاونت فنی و مهندسی هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، اظهار امیدواری کرد این طرح‌ها طی ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.
عزیزی، رئیس شورای اسلامی شهر صدرا نیز با بیان اهمیت این طرح‌ها گفت: با درخواست شهرداری و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و پیگیری‌های تخصصی انجام شده، اجرای ۹ پروژه مهم شهری شامل اجرای پیاده راه سلامت جنب بلوار بوستان به طول هزار و سیصد متر و عرض ۵۰ متر، احداث آرامستان، طراحی و ساخت ساختمان اداری شهرداری صدرا، طراحی و احداث پارک ۹ هکتاری در فاز یک، طراحی و احداث پارک ۹ هکتاری در فاز دو، طراحی و احداث ساختمان فرهنگسرا در دو طبقه، طراحی و احداث ساختمان شورای اسلامی به زیر بنای هزار و ۲۰۰ متر مربع، طراحی و احداث سالن آمفی تئاتر شهر و احداث پیاده روی میدان امام رضا تا میدان فرهنگ به طول ۶.۲ کیلومتر بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص قرار گرفت تا بخشی از مشکلات شهروندان عزیز شهر صدرا مرتفع شود.
او گفت: اعتبار این پروژه‌ها توسط شهرداری و شرکت عمران شهر صدرا تامین خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
327 کلیک ها  یکشنبه, 06 شهریور 1401 11:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا