ساخت پرورشگاه ۵ هزار متری در گلدشت حافظ شیراز

رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی گفت: موسسه عطر یاس نبوی در زمینی به متراژ پنج هزار متر در گلدشت حافظ شهر شیراز اقدام به ساخت پرورشگاه کرده است که مکانی آموزشی فرهنگی، مرکز درمانی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، هنری و از همه مهمتر مرکز نگهداری کودکانی است که جایی برای زندگی، آموزش و تربیت ندارند.

 فاطمه عسکری گفت: موسسه عطر یاس نبوی از سال ۱۳۹۱ تاکنون موفق به نگهداری و تربیت کودکان بی سرپرست بوده و اکنون در زمینی به متراژ پنج هزار متر در گلدشت حافظ شهر شیراز اقدام به ساخت پرورشگاه کرده است که مکانی آموزشی فرهنگی، مرکز درمانی، مذهبی، تفریحی، ورزشی، هنری و از همه مهمتر مرکز نگهداری کودکانی است که جایی برای زندگی، آموزش و تربیت ندارند.


رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی افزود: با توجه به افزایش تعداد کودکان بی سرپرست و نداشتن مکان کافی جهت پذیرش این عزیزان متاسفانه تعدادی از کودکان به ناچار در محیط خطرناک خانواده خود زندگی می کنند که از نظر روانی، جسمی و تربیتی در معرض آسیب های بسیار جدی قرار دارند.وی اضافه کرد: با ساخت مرکز نگهداری پنج هزار متری در عطر یاس نبوی سعی بر آن داریم که تعداد کودکان را به بیش از یکصد نفر با رده های سنی بالاتر از ۴ تا ۲۰ سال افزایش دهیم و در محیطی با حداکثر امکانات به سرانجام برسانیم.عسکری با اشاره به اهداف ساخت پرورشگاه گفت: ساختن مکانی شبیه به محیط خانواده و ایجاد امنیت روانی در کودکان با بهره گیری و استفاده از مربیان روانشناس و خیر از این موارد است و بتن ریزی سقف طبقه ۲ این مجتمع در ۳ شهریور به همت خیرین و خیراندیشان این موسسه انجام شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
216 کلیک ها  جمعه, 04 شهریور 1401 20:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا