انتخاب شهردار بدون توجه به فشارهای بیرونی و قدرت طلبان سیاسی انجام گیرد

انتخاب شهردار بدون توجه به فشارهای بیرونی و قدرت طلبان سیاسی انجام گیرد
   
انتخاب شهردار بدون توجه به فشارهای بیرونی و قدرت طلبان سیاسی انجام گیرد |||| ||||

  رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در هفتاد و پنجمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: حاشیه‌های یکی دو هفته اخیر شورای شهر شیراز با استعفای مهندس اصنافی شهردار سابق شیراز در روز گذشته به پایان رسید.


به گزارش راستین آنلاین رضا محمدیان اضافه کرد: بطور قطع عملکرد ایشان در مقایسه با دوره چهار ساله قبلی بهتر و مناسب‌تر بود اما به دلایل مختلفی قطار عمرانی شهرداری آنقدر که شایسته و در توقع مردم و اعضای شورا بود به حرکت در نیامد و ان‌شاءالله که ایشان در آینده و در هر سمتی موفق و موید باشند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام خطاب به همکاران خود تصریح کرد: از اعضای محترم شورا تقاضای عاجزانه دارم بدون توجه به فشارهای بیرونی و خصوصاً قدرت طلبان سیاسی و دیدن واقعیاتی که از قضایای اجرایی شهر در این یک ساله کسب تجربه نموده‌اید هر چه سریعتر نسبت به انتخاب شهرداری دارای تعهد، تخصص، تجربه و کارآمدی با همدلی کامل اقدام نمایید تا ان‌شاءالله در این دوره فرصت باقیمانده ۳ ساله که مثل برق خواهد گذشت بتوان پروژه‌های به زمین مانده چهار، پنج سال گذشته را به سرانجام رساند.
مهندس محمدیان خاطرنشان کرد: باید توجه داشت آنچه باعث ماندن نام نیک در ذهن مردم خواهد بود ارائه خدمات و پیگیری توسعه و زیرساخت‌های شهر به دور از پرداختن به شعار و تبلیغات کاذب است.
وی بیان کرد: به عنوان نماینده مردم از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری شیراز تقاضا دارم با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات و پیشرفت اجرایی و همه جانبه شهر کوشا باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
194 کلیک ها  چهارشنبه, 26 مرداد 1401 08:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا