نام‌نویسی دوره‌ فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان شیراز شروع شد

نام‌نویسی دوره‌ فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان شیراز شروع شد
   
نام‌نویسی دوره‌ فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان شیراز شروع شد |||| ||||

 مسئول انجمن سینمای جوانان فارس اعلام کرد که نام‌نویسی از علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های فیلمسازی و آموزش مشاغل سینمایی، توسط این انجمن آغاز شده است.


به گزارش راستین آنلاین ابراهیم شیشه گر دوشنبه ۴ مرداد با بیان اینکه نام‌نویسی برای شرکت در آزمون ورودی فیلم‌سازی انجمن با عنوان «فیلم‌سازی در سه گام» آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: این دوره آموزشی شامل دروس عکاسی، آشنایی با سینما، کارگاه ایده تا فیلم‌نامه، فیلمبرداری، کارگردانی، صدا و تدوین است و در دفاتر انجمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.
او افزود: نمایش فیلم‌های کوتاه و گفت‌وگو، کارگاه تجربه اول، کارگاه تدوین و صداگذاری، کارگاه فیلم‌سازی مستند، کارگاه فیلم‌سازی داستانی و کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا نیز از جمله کارگاه‌های این دوره است.
شیشه گر ادامه داد: آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون دوره فیلم‌سازی، ۵ مهر تعیین شده و آزمون ساعت ۱۰ صبح جمعه ۸ مهرماه به صورت سراسری در تمامی دفاتر سینمای جوان برگزار می‌شود.
او با اعلام اینکه دوره بلند مدت آموزش فیلسازی شامل ۳ گام است که هنرجویان در هر سه گام جمعاً ۱۰ درس را آموزش می‌بینند طول مدت این دوره ۷ماهه و از مهر ماه شروع می‌شود، طبق سنوات گذشته هنرجویان عصر ۳روز در هفته آموزش‌های فیلمسازی را فرا می گیرند افزود: از امتیازات این دوره می‌توان به اهداء گواهینامه معتبر، ارائه تجهیزات رایگان فیلم سازی، برگزاری دوره های تخصصی پیشرفته و تکمیلی، کشف و حمایت از استعدادهای جوان، برگزاری جلسات نمایش فیلم، فیلمنامه و نشست فرهنگی اشاره کرد.
مدیر انجمن سینمای جوانان فارس اضافه کرد: دوره آموزشی «فیلم‌سازی هفت ماهه» با هدف کشف و حمایت از استعدادها برگزار و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.
شیشه گر گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن واقع در خیابان منوچهری-کوچه پنجم و نشانی دیگر چهار راه خیرات، خیابان وصال، خیابان حائری کوچه۸ مراجعه کرده یا با شماره‌های ۳۲۳۰۵۷۶۹-۲۳۴۸۶۹۳-۰۹۱۷۹۳۱۶۱۱۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
173 کلیک ها  دوشنبه, 03 مرداد 1401 14:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا