تعمیق نگاه هنرمندانه در معرفی الگو‌های جامعه، رسالت هنرمندان است

تعمیق نگاه هنرمندانه در معرفی الگو‌های جامعه، رسالت هنرمندان است
   
تعمیق نگاه هنرمندانه در معرفی الگو‌های جامعه، رسالت هنرمندان است |||| ||||

 در نشست هم اندیشی فرهنگی با هنرمندان شهر صدرا به بیان رسالت‌های هنرمندان و ظرفیت‌های شهرداری صدرا در حمایت از این قشر از جامعه پرداخته شد.

عباس فرج زاده در نشست فرهنگی با هنرمندان شهر صدرا گفت: هنر لطف و عطیه الاهی برای بشر است و هنرمند در برابر این نعمت فاخر دارای مسئولیتی مضاعف است تا ضمن تعهد در مضامین هنری با تعمیق نگاه لطیف و هنرمندانه خود، ضمن معرفی الگو‌ها و حوزه‌های مورد نیاز جامعه، رسالت خود را در میدانی تکلیف مدارانه به سرانجام رساند.
او گفت: بیان روایت‌های هنری از خدمات انجام شده برای مردم، نگاه هنرمندانه به اصلاح سبک زندگی و توجه به آداب و رسوم و نیاز‌های مردم، تولید محتوای مناسب و مؤثر در حوزه‌های مورد نیاز مردم و جامعه، هم افزایی با بخش‌های مختلف هنری و ارتباط مؤثر با سایر هنرمندان در رشته‌های مختلف از جمله رسالت‌های هنرمندان است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا هدف از این نشست هم اندیشی را شنیدن دغدغه‌های هنرمندان و تلاش در جهت تقویت آنان بیان و گفت: این نشست مقدمه تشکیل انجمن‌های مختلف هنری در شهر صدراست تا در کنار یکدیگر علاوه بر رشد و اعتلای ظرفیت‌های هنری شهر و شناسایی استعداد‌های مختلف، بتوانیم نیاز‌های شهری را از دریچه نگاه هنرمندان شناسایی و برطرف نماییم.
فرج‌زاده گفت: هنرمند متعهد، مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و سرباز جبهه دفاع از حق و حقیقت است تا با نگاه مسئولانه خود دفاع از عظمت ایران و فرهنگ اصیل آن و خانواده یا سایر عرصه‌های باشکوه ملت ایران را با ابزار‌های مختلف هنر به نمایش درآورد.
او به نگاه مدیریتی شهری به نقش شهروندان و حمایت از مجموعه‌های مردمی اشاره و گفت: با نظر شهردار صدرا و همراهی و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر صدرا تلاش می‌کنیم ضمن معرفی و الگوسازی از هنرمندان شهر صدرا، ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای سازمان فرهنگی را در اختیار خدمات آنان به شهروندان قرار دهیم و با زمینه سازی ایجاد انجمن‌های مختلف هنری، حرکت‌های فرهنگی و هنری را در شهر گسترش دهیم.
این مقام مسئول گفت: علاوه بر این شهرداری آمادگی دارد تا آثار هنرمندان شهر صدرا را در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شهرداری خریداری و در ایجاد نمایشگاه‌های مختلف یا بازارچه‌های فروش آثار هنری به صورت عملی به حمایت از هنرمندان بپردازد.
در این جلسه هریک از هنرمندان در حوزه‌های تئاتر، نویسندگی، شعر، عکاسی و فیلمبرداری، کارگردانی و سینما، نقاشی، زیباسازی شهری و طراحی المان، صنایع دستی، طراحی پوشاک، گویندگی، طراحی و چاپ، تولیدات رسانه‌ای ضمن معرفی حوزه‌های فعالیتشان به بیان دغدغه‌ها و توانمندی‌های خود پرداخته و بر لزوم استمرار این جلسات و ارتباط بیشتر هنرمندان تاکید کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
221 کلیک ها  شنبه, 18 تیر 1401 09:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا