تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال‌زدنی است

تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال‌زدنی است
   
تعامل سپاه و ارتش در فارس مثال‌زدنی است |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال‌زدنی است، برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا را یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیروهای مسلح در استان فارس برشمرد.

به گزارش راستین آنلاین به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۹ فروردین با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس دیدار و گفت‌وگو کرد.

 
در این دیدار سردار بوعلی ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سپاه، ارتش و مجموعه نیروهای مسلح با روحیه جهادی، برادرانه و در کنار هم در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور باشد حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
وی با تأکید بر اینکه صمیمیت و تعامل سپاه و ارتش در استان فارس مثال‌زدنی است، تصریح کرد: برپایی بیمارستان پشتیبان برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونا یکی از نمونه‌های درخشان اقدامات و محصول همکاری مجموعه نیروهای مسلح در استان فارس بود که رضایت مردم را در پی داشته است.
 
فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق و ولایت‌مداری و الگویی شاخص برای جوانان مومن و انقلابی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح همواره برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
430 کلیک ها  دوشنبه, 29 فروردين 1401 16:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا