آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران

آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران
   
آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران |||| ||||

 تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی صدرا در اولویت مجموعه شهرداری صدرا قرار دارد.

به گزارش راستین آنلاین شهردار صدرا با حضور فیروزمند رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و وحید خداپرست سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و دیگر مسئولین از مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا بازدید کردند .

پرنیان شهردار صدرا گفت :  بعد از جلسه مشترک با سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته با هدف مشارکت شهرداری در تکمیل این مجموعه ،وی با تاکید بر رفع مشکلات کارگران و تعاونی های شهر صدرا و در جهت تعامل و همکاری بیش از پیش این اداره کل با مجموعه مدیریت شهری صدرا ، بازدید از مجموعه ورزشی کارگران صورت گرفته است.

شهردار صدرا خاطر  نشان کرد : برای جلوگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی می بایست جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش هدایت کنیم.
پرنیان بیان کرد: پس از حل مشکل مالکیت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر صدرا ،شهرداری صدرا آمادگی کامل دارد تا اعتبارمورد نظر را جهت مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران صدرا تامین کند.
او  گفت: مجموعه مدیریت شهری صدرا با کلیت موضوع مشارکت در تکمیل این مجموعه موافق می باشد و این موارد به صورت احسن پیگیری خواهد شد .
پرنیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا حامی بزرگ اجرای این پروژه هستند اظهار داشت : وحدت رویه و همکاری و همراهی بیشتر مجموعه شهرداری و شورا منجر به راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا خواهد شد که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر جدید صدرا خصوصا خانواده های کارگران را محقق خواهد کرد .
او ضمن تاکید بر لزوم توجه به نیازهای جامعه کارگری شهر صدرا گفت: شهرداری صدرا با برنامه ریزی لازم نسبت به رفع مشکلات کارگران فصلی و ساختمانی اقدام خواهد کرد.
شهردار صدرا  از مسئولین حاضر در جلسه خواست یک گارگروه مشترک از کارشناسان شهرداری، شورا و اداره کار در جهت بررسی هر چه دقیق تر موضوع تشکیل گردد.
شهردار صدرا گفت : اگر در اسرع وقت مشخص گردد اداره کار کدام مجموعه را در اختیار شهرداری قرار خواهد داد، قدمهای بعدی خیلی روان تر و آسان تر انجام خواهد شد می توانیم در این خصوص تفاهم‌نامه منعقد کنیم و عملیات اجرایی را در حداقل زمان ممکن انجام دهیم.
پرنیان با بیان اینکه در زمان مدیران گذشته اداره کار، صبحت هایی در این خصوص شده و شهرداری اظهار آمادگی نموده ولی متاسفانه هیچ خروجی نداشته است اظهار امیدواری کرد این بازدید و همدلی و تفاهم حاصل شده منجر به نتیجه مطلوب در جهت رفاه و آسایش شهروندان و جامعه کارگری شهر صدرا گردد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
408 کلیک ها  دوشنبه, 09 اسفند 1400 14:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا