تجمعات مقابل استانداری فارس علت یابی شود

استاندار فارس بر ریشه‌یابی تجمعات و تحصن‌های مکرر در مقابل استانداری تاکید کرد و از فعال شدن میز خدمت در ورودی استانداری فارس خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه در جلسه ویدئوکنفرانسی با مرکز ارتباطات مردمیِ ریاست جمهوری که با حضور دکتر مرتضوی سرپرست نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، به سه نکته اشاره و اضافه کرد: سرکشی به شهرستان‌ها و بازدید از فضاهای مختلف و گفتگو با مردم شیوه کاری ما است. 
 
به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه، ریشه‌یابی تحصن‌ها و تجمع‌های اعتراضی را ضروری دانست و افزود: باید بررسی‌های لازم برای علت‌یابی تجمعات و تحصن‌های جلوی استانداری مشخص شده و به شکل ویژه به آن بپردازیم. 
 
فعال کردن میز خدمت در ورودی استانداری، نکته دیگری بود که استاندار فارس در این نشست مجازی به آن اشاره و در ادامه، عنوان کرد: در اقدامی دیگر خیریه‌ها را دور هم جمع کرده و حالت تخصصی به آن‌ها داده‌ایم که بتوانیم مشکلات مختص هر حوزه را به خیریه‌ای خاص بسپاریم. 
 
ایمانیه افزود: به طور مثال مباحث مربوط به حوزه سلامت را در برخی خیریه‌ها، مشکل معیشت را در خیریه‌ای دیگر، مسکن را در خیریه مربوط به مسکن، جهیزیه را در برخی خیریه‌های دیگر و ... حل کرده و به این ترتیب از موازی‌کاری اجتناب می کنیم. 
 
استاندار فارس در ادامه، تعداد دو کارشناس برای دفتر ارتباطات مردمی استان فارس با پنج میلیون نفر جمعیت و وسعت 7.2 درصدی جمعیت کل کشور را تعداد بسیار کمی دانست و خواستار اتخاذ تدابیر لازم جهت افزایش این تعداد شد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
429 کلیک ها  دوشنبه, 25 بهمن 1400 09:36
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا