دو رقمی شدن فوتی ها در فارس بر اثر ابتلا به کرونا

بعد از حدود ۶ هفته، بار دیگر تعداد موارد فوت بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس طی ۲۴ ساعت ۲ رقمی شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین براساس آخرین آمار اعلام شده، از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس تا صبح روز یکشنبه ۲۴ بهمن، دو میلیون و چهار هزار و ۷۰ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در فارس تهیه و بالغ بر ۵۸۰ هزار و یکصد بیمار مثبت از این طریق شناسایی شده است.
 
آمار علوم پزشکی شیراز حاکیست که با بستری شدن ۲۵۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۲۷۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۴۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
 
این آمار همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به هفت هزار و ۵۸۸ نفر رسیده است.
 
همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۴۸ هزار و ۴۰۱ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۶۷۱ هزار و ۹۷۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۱۳ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۳۴ هزار و ۴۳۹ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۳۲۴ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
264 کلیک ها  یکشنبه, 24 بهمن 1400 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا