تجلیل از پرستاران/ پرستاران قهرمانان مقابله با همه‌گیری کرونا هستند

تجلیل از پرستاران/ پرستاران قهرمانان مقابله با همه‌گیری کرونا هستند
   
تجلیل از پرستاران/ پرستاران قهرمانان مقابله با همه‌گیری کرونا هستند |||| ||||

فرماندار سپیدان گفت: در دو سال اخیر پرستاران و کادر بهداشت و درمان، فداکارانه نقش آفرینی کردند و با جانفشانی در روزهای قرمز کرونایی در نقش یک قهرمان ظاهر شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین حسن همتی جمعه ۱۹ آذرماه به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) شهر اردکان از تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت سپیدان، پرستاران و کادر بیمارستان در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.
 
او که به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان و جانشین فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان در این بیمارستان حضور پیدا کرد، گفت: بهترین هدیه برای پرستاران و کادر درمان همراهی مردم با این عزیزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی است
 
فرماندار سپیدان با تاکید بر اینکه در دو سال اخیر، جایگاه پرستار و از خود گذشتگی‌های آنان، بیش از هر زمانی برای همگان مبرهن شده است، خاطرنشان کرد: همه ما ما مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی این قشر زحمتکش هستیم.
 
همتی خاطرنشان کرد: سپیدان قطب گردشگری استان و جنوب ایران و یکی از قطب‌های صنعتی استان اسن و ما در ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در تلاش بودیم به مخاطبان و مراجعان خود خدمات ارائه دهیم که به‌ لطف خداوند و همگام با سرداران عرصه سلامت، خدمتگزاران عرصه‌های گردشگری و صنعتی شهرستان توانستیم سربلند باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
297 کلیک ها  جمعه, 19 آذر 1400 17:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا