با مدیریت‌ جهادی محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزدایم

با مدیریت‌ جهادی محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزدایم
   
با مدیریت‌ جهادی محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزدایم |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: روحیه بسیجی، کار و مدیریت‌ جهادی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی و محرومیت را از چهره محلات محروم شیراز بزداید و این موضوعی است که باید همواره مورد توجه ویژه و پیگیری مدیران این کلانشهر باشد.

به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی یکشنبه ۱۱ مهرماه در دیدار با شهردار شیراز بیان کرد: اقشار تخصصی بسیج با تمام ظرفیت آماده همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری شیراز در راستای خدمت رسانی به شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) هستند.

او افزود: تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج همچون گذشته آماده هم افزایی با مجموعه شهرداری در حوزه تامین امنیت، عمران و آبادانی محلات کم برخوردار، ایجاد اشتغال و برنامه های فرهنگی است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه عمران و آبادی محلات محروم مورد توجه ویژه شهرداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نام شیراز به عنوان مهم سومین حرم اهل بیت «ع» مزین شده و این یک فرصت بسیار ارزشمند و زمینه‌ای برای رشد و تعالی این کلانشهر در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی است.

بوعلی با بیان اینکه قرارگاه شهید اسکندری سپاه فجر در ۳۱ محله محروم در حال فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و محرومیت زدایی است، گفت: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه سپاه و شهرداری می‌توانیم گام‌های موثری در رفع محرومیت این محلات برداشته و موجبات رضایت مردم را فراهم آوریم.

او با بیان اینکه هدف و خواست قلبی ما درخشش و موفقیت مجموعه شهرداری و شورای شهر است، گفت: حداکثر ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیجیان در راستای کمک به شهرداری و خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان محلات محروم شیراز بکارگیری خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: حوزه ورزش نیز یکی از مسائل و موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه مدیران کلانشهر شیراز قرار بگیرد و چه در زمینه حمایت از ورزش‌های تیمی و قهرمانان ورزشی و چه در زمینه ترویج ورزش‌های همگانی یک برنامه ریزی دقیق و موثر انجام شود.

 شهردار و رئیس شورای شیراز نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور محلات کم برخوردار شیراز، نسبت به همکاری و تعامل مجموعه شهرداری با سپاه و بسیج در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
242 کلیک ها  یکشنبه, 11 مهر 1400 20:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا