تعطیلی هفتصد مجلس روضه خوانی خانگی به دلیل شیوع کرونا در آباده

تعطیلی هفتصد مجلس روضه خوانی خانگی به دلیل شیوع کرونا در آباده
   
تعطیلی هفتصد مجلس روضه خوانی خانگی به دلیل شیوع کرونا در آباده |||| ||||

افزایش مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان آباده و تعطیلی هفتصد مجلس روضه خوانی خانگی به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت بحران راگردهم آورد.

 
به گزارش راستین آنلاین دراین جلسه که به ریاست فرماندارشهرستان آباده واعضای ستاد مدیریت بحران درسالن اجتماعات فرمانداری آتشکیل شد و گزارش های اعضا ءدر رابطه با برگزاری مجالس عزاداری ایام سوگواری آقا امام حسین ع و رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شد.
 
فرماندار آباده،طی سخنانی ضمن ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات، بر ممنوع بودن آئین تعزیه‌خوانی و دسته‌روی هیئات تاکید کرد و گفت: کلیه راه‌های ورودی به آرامستان‌ها در عصر تاسوعا بسته خواهد شد و مراسم هرساله در آن مکان امسال برگزار نمی‌شود.
نیک مرام بر رعایت صددرصدی پروتکل های بهداشتی در برگزاری مجالس عزای خامس آل عبا تاکید کرد.
 
دادستان آباده هم ضمن تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئات مذهبی شهرستان آباده، وضعیت بحرانی فعلی کرونا را ناشی از رعایت نکر.دن مردم در هفته‌های اخیر دورهمی ها و مراسم های عروسی ذکرکرد
ابراهیم زاده از کشیک سه قاضی جهت تخلفات کرونایی درهیات ها خبرداد و اظهارداشت: به جهت سلامتی مردم وعزاداران هیات هایی که پروتکل های بهداشتی ودستورالعمل ها را رعایت نکنند اعمال قانون می شوند.
 
  کارخانه کاشی پاسارگاد هیچگونه مجوزی از سوی سازمان تبلیغات آباده ندارد
 
،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز ضمن اشاره به صول گزارش‌هایی از برگزاری مراسم در کارخانه کاشی پاسارگاد سرام خبردادوافزود عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دربرگزاری مراسم عزارادی هیچگونه مجوزی جهت برپایی مراسم شب‌های محرم از سوی سازمان تبلیغات ندارد
حجت الاسلا م نورایی از تعطیلی هفتصدمجلس روضه خوانی خانگی بدلیل عدم انتشار وشیوع بیماری کرونا در شهرستان خبر داد.
 
در ادامه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) وضعیت بیمارستان را بسیار بحرانی خواند و گفت: روزانه بیت۸۰ تا ۱۰۰ نفر مراجعه کننده داریم
و تعداد بیماران بستری ۴۷ نفر است که ۱۴ نفر آن‌ها در ICU بستری هستند‌ و همچنین در حال حاضر بخش ICU این بیمارستان تکمیل شده است.
 
نیکو افزود: میانگین سنی مراجعین مبتلا به کرونا در بیمارستان نسبت به پیک‌های قبلی پایین‌تر آمده است.
دکترکریمی معاون بهداشت ودرمان هم نیز از واکسیناسیون بیست ویک هزار نفر در دوز اول خبر داد وگفت: 
واکسیناسیون همچنان انجام میشود و شش هزار نفرنیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.
 پژمان حیدری کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان نیز آمار فوتی‌های کرونایی آباده از ابتدا مرداد تا کنون را یازده نفرذکرکرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
234 کلیک ها  یکشنبه, 24 مرداد 1400 07:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا