آیین عزاداری خودرویی در بوستان کوهستانی دراک برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری آیین عزاداری خودرویی، از بیست و چهارم تا بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۰ برابر با چهارم تا دهم محرم در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین مرتضی  جعفری گفت: با توجه به استقبال شهروندان از عزاداری خودرویی محرم سال گذشته، امسال نیز این برنامه با همکاری مجموعه شهرداری، بسیج هنرمندان استان فارس و یک مؤسسه فرهنگی در فضای پارک کوهستانی دراک شیراز اجرا می‌شود. وی اضافه کرد: این دومین محرم متوالی است که شیوع ویروس کرونا، فرصت سوگواری و عزاداری های هیأتی و جمعی را از مردم دریغ کرده است اما با توجه به شرایط مناسب بوستان کوهستانی دراک و تجربه سال گذشته که با استقبال محبان اباعبدالله الحسین (ع) مواجه شد، فضای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بوستان کوهستانی دراک فراهم شده و شهروندان می توانند از ۲۴ تا ۲۸ مرداد هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در این مراسم شرکت کنند.
مطابق سال گذشته، این مراسم از شبکه رادیویی فارس بر روی موج اف ام و نیز از صفحه رسمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در ایسنتاگرام به نشانی (@farhangi.shiraz) به صورت زنده پخش خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
367 کلیک ها  دوشنبه, 25 مرداد 1400 17:39
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا