• مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

تسهیل در دریافت وام اشتغال کمیته امداد فارس

تسهیل در دریافت وام اشتغال کمیته امداد فارس
   
تسهیل در دریافت وام اشتغال کمیته امداد فارس |||| ||||

مدیرکل کمیته امداد فارس از تسهیل دریافت وام اشتغال کمیته امداد فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ضمانت افراد واجد شرایط دریافت وام اشتغال کمیته امداد از سوی صندوق ضمانت ملی انجام می شود.

به گزارش راستین آنلاین محمد بذرافشان  افزود: ایجاد اشتغال برای مددجویان به عنوان اولویت کمیته امداد فارس در بحث توانمندسازی خانواده‌ ها از اهمیت ویژه برخوردار است و در سال ‌های اخیر با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ ها توجه ویژه ای به حوزه اشتغال به ویژه اشتغال زنان سرپرست خانوار شده است.

او اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه فعالیت‌ های کسب و کار و توانمندسازی افراد واجد شرایط جذب شد و  بیش از ۸۵ درصد این افراد تخت پوشش کمیته امداد استان بودند که  44 درصد از آنها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می داد.

بذرافشان اعلام کرد: برای این افراد در زمینه دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، بوم گردی و گردشگری، خدمات و فناوری ایجاد اشتغال شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی، کمیته امداد در سراسر کشور با ورود به عرصه طرح «برکت آفتاب» در زمینه پنل های خورشیدی، 95 درصد این طرح را به زنان سرپرست خانوار اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: طرح «برکت آفتاب» با توجه به کمبود نیروی برق می تواند یک درآمد پایدار برای خانواده‌ ها به صورت ماهانه حدود 2 و نیم میلیون تومان ایجاد کند.

بذرافشان با اشاره به افزایش اعتبار حوزه اشتغال کمیته امداد بیان کرد: این اعتبار در سال جدید از 400 میلیارد تومان به ۸۲۶ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: برای تسهیل ضمانت برای دریافت وام، خصوصا دریافت این تسهیلات از سوی زنان سرپرست خانوار مقرر شده صندوق ضمانت ملی برای کسانی که نمی توانند ضمانتی را برای دریافت وام اشتغال از کمیته امداد تهیه کنند، این ضمانت را فراهم کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
293 کلیک ها  چهارشنبه, 13 مرداد 1400 14:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا