قضات فارس قاطعانه‌تر با هرگونه فساد مقابله کنند

قضات فارس قاطعانه‌تر با هرگونه فساد مقابله کنند
   
قضات فارس قاطعانه‌تر با هرگونه فساد مقابله کنند |||| ||||

رئیس کل دادگستری استان فارس، تاکید کرد که در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا، یکی از برنامه‌های مد نظر ریاست قوه قضائیه، گسترش عدل و عدالت، مبارزه جدی‌تر و قاطعانه‌تر و بدون تبعیض با فساد در همه عرصه‌هاست و لازم است که قضات در فارس هم در برخورد با مفسدین قاطعانه‌تر و بدون تبعیض و ذره‌ای اغماض و در چارچوب قانون مقابله کنند.

به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید سرزده از شعب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز، بعد از بررسی روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان، ضمن تبادل نظر با قضات و کارکنان در راستای شناسایی کمبودهای موجود، بر هم افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مراجعان در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی و نیز اجرای دقیق تکالیف قانونی و شرعی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی بر داشتن روحیه و مواضع انقلابی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اضافه کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان فارس به ویژه کارکنان دادگاه های انقلاب اسلامی شیراز علیرغم داشتن روحیه انقلابی قاطعانه از مواضع انقلاب، نظام  مقدس جمهوری اسلامی و مواضع رهبرمعظم انقلاب دفاع کنند.

وی در این بازدید سرزده بر محور قرار گرفتن کار جهادی تأکید و اضافه کرد: دستگاه قضایی حامی و پشتیبان مردم در احقاق حقوقشان است بنابراین باید با روحیه انقلابی، رعایت نظم و انضباط ، دقت و سرعت در رسیدگی ها، حساسیت در پیگیری پرونده های مهم و امنیتی زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر مردم نسبت به دستگاه قضایی افزایش دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان این که بخش زیادی از امنیت شیراز در گرو اهتمام و تلاش قضات و کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و ضابطان دستگاه قضایی است از اقدامات و تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیرازبه ویژه دکتر ساداتی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز قدردانی کرد.

موسوی همچنین گفت:  کاهش آمار پرونده های قضایی، نظم و انضباط اداری، به روز بودن اوقات رسیدگی، رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا و تکریم ارباب رجوع  نشان از عملکرد مطلوب دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
172 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 10:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا