جانمائی سایت صنایع سنگین شمال فارس در آباده 

جانمائی سایت صنایع سنگین شمال فارس در آباده 
   
جانمائی سایت صنایع سنگین شمال فارس در آباده  |||| ||||

  فرماندار آباده در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از فرمانداری شهرستان آباده گفت: با توجه به استقبال گسترده سرمایه گذاران و صنعتگران شهرستان آباده، استان فارس و استان های همجوار، سایت صنایع سنگین شمال استان فارس به مساحت حداقل 500 هکتار در شهرستان آباده جانمایی و تصویب شد.

 
به گزارش راستین آنلاین زین العابدین نیک مرام با بیان اینکه شهرستان آباده از پتانسیل بالا ئی در حوزه صنعت و معدن برخورداراست و توجه ویژه به این امر از مطالبات مردم این خطه می باشد افزود: *این سایت پس از استعلامات لازم از دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته گذشته در کارگروه سرمایه گذاری استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده محترم مردم درخانه ملت و مدیران کل ذیربط استانی به تصویب رسید و جهت اقدامات بعدی به فرمانداری ارجاع گردید.*
 
 نماینده عالی دولت درشهرستان باتوج به شعار سال مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد مهم در فرمانداری آباده مد نظر قرارگرفته است افزود: افتخارداریم که در ابتدای سال 1400 این طرح به تایید و تصویب رسیده است.
 
وی در ادامه از مزایای این سایت، تجمیع کلیه کارخانجات در یک مکان خاص، رفع مشکلات محیط زیستی و ارائه خدمات و تسهیلات بهتر از جمله زمین ارزان و به صرفه است ذکرکردواظهارداشت:به همین منظور 500 هکتار از اراضی ملی جهت ایجاد این سایت در نظر گرفته شده است.
 
این مقام مسئول درادامه اظهارداشت11 سرمایه گذار متقاضی احداث کارخانجات خود در این سایت را اخذ نموده اندکه حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بیش از 6 هزار میلیارد تومان است که بیش از 3 هزار نفر اشتغالزایی بدنبال دارد
 
فرماندار آباده گفت: در مجموعه 7 درصد از تولید کاشی و سرامیک کشور در حال حاضر در شهرستان آباده تولید می شود.
 
نیک مرام در ادامه با بیان اینکه هم اکنون آباده در وضعیت نارنجی کرونایی است اما این وضعیت «ناپایدار» و «شکننده» است، گفت: *در مجموع یکسال گذشته بیش از 3800نفر در شهرستان آباده به بیماری کووید19 مبتلا شده و متاسفانه 170نفر جان خود را از دست داده اند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از اینکه اعمال محدودیت ها اثرگذار بوده و آثار خوب همراهی مردم در اجرای طرح قابل مشاهده است، اظهار کرد: *اگر مردم عزیز و فهیم رعایت پروتکل ها را ادامه دهند قطعاً روزها و هفته‌های بهتری در انتظار استان فارس خواهد بود.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2903 کلیک ها  دوشنبه, 10 خرداد 1400 14:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا