• معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

تبديل370 کیلومتر شبكه سيم مسي به كابل خودنگهدار در فارس تا پایان دی ماه سال جاری

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: 370 کیلومتر شبكه سيم مسي در استان فارس تا پایان دی ماه سال جاری با صرف هزینه ای معادل 370 میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل خواهند شد.

به گزارش راستین آنلاین محمدعلی عزیزی درتشریح این پروژه بیان داشت: این شرکت از اواسط مهرماه سال جاری با حضور و همکاری 15 گروه اجرایی و نظارتی اقدام به اجرای پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم مسی نمود که از مجموع 370 کیلومتر شبکه موجود با سیم مسی، تاکنون 300 کیلومتر آن با صرف هزینه ای بالغ بر 270 میلیارد ریال به مرحله اجرادرآمده و 100کیلومتر باقی مانده نیز تا پایان دی ماه سال جاری با اعتباری معادل 100 میلیارد ریال به اتمام می رسد. 

وی با بیان اینکه عمده اجرای این پروژه ها در شهرستان های کازرون، لار ، جهرم ، لامرد ، جهرم ، نی ریز ، زرین دشت و بختگان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های مذکور شبکه های فشار ضعیف هوایی این شرکت به طورکامل به کابل خودنگهدار تبدیل می شوند.

عزیزی، افزايش قابليت اطمينان درمقابل شرايط جوي و اتفاقات ناشي از برخورد اشياي خارجي و اصلاح ولتاژ مشترکان را از مزیت های مهم اجرای پروژه تبدیل شبكه سيم مسي به كابل خودنگهدار در سطح استان برشمرد وگفت: این طرح علاوه بر جمع‌آوري برق‌هاي غيرمجاز و جلوگيري از سرقت انرژي، دارای مزایایی از جمله ارتقای ایمنی شهروندان، توجه به مسایل محیط زیستی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات نیز است.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق استان در جهت تامین برق مطمئن و پایدار اظهار داشت: باوجود بیماری کرونا در کشور و استان روند خدمات‌رسانی به مشترکان متوقف نشده و با تلاش مستمرکارکنان و پیمانکاران این شرکت در9 ماهه سال جاری بالغ بر313کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف احداث و تعداد 606 دستگاه ترانسفورماتور (زمینی و هوایی) با ظرفیت 67710 کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شده است. 

عزیزی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با توسعه و ادامه اين روند، بتوانیم گام مثبتي درجهت اهداف و سياست هاي شركت توزيع نيروي برق استان فارس برداشته و شاهد افزايش قابليت اطمينان شبكه و كاهش انرژي توزيع نشده و در نهایت افزایش رفاه و سطح رضايتمندي مشتركان باشيم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
351 کلیک ها  سه شنبه, 16 دی 1399 13:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا