آغاز عملیات احداث 2 باب آموزشگاه خیرساز در شهر زرقان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نقش اعمال خیر در جامعه و به خصوص مدرسه سازی توسط خیرین را مورد توجه قرار داد و گفت: عمل خداپسندانه خیرین مدرسه ساز در زمره سرمایه گذاری های پایدار و ماندگار در دنیا و آخرت است.

به گزارشراستین آنلاین  فرهاد اسماعیلی در مراسم آغاز ساخت  2 باب آموزشگاه خیرساز در زرقان گفت: هرگونه عملی که رضای خداوند را به همراه داشته باشد، عمل خیر محسوب می شود اما بعضی از اعمال مانند مدرسه سازی  اثرگذاری بسیار بیشتری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه عمل خداپسندانه خیرین مدرسه ساز در زمره سرمایه گذاری های پایدار و ماندگار در دنیا و آخرت است گفت: وقتی مهر مدرسه خیر ساز بر پیشانی مدرسه می خورد نگاه متفاوت می شود و در واقع یک اولویت خاصی پیدا می کند و هر اعمال نیکی در این مدرسه اتفاق بیافتد این پرونده تا ابد باز است و در واقع مدرسه سازی باقیات صالحات و صدقه جاریه محسوب می شود.

اسماعیلی شهر زرقان را شهری با ریشه های عمیق مذهبی معرفی کرد و گفت:  با اتفاقات خوبی که افتاده اطمینان دارم این شهرستان نه تنها در استان بلکه در کشور مانند همیشه خواهد درخشید.

رییس آموزش و پرورش شهرستان زرقان نیز در این مراسم گفت: مجتمع آموزشی 6 کلاسه  در زمینی به مساحت ۲۰۰۰متر مربع و زیربنای۶۳۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و با امکاناتی از جمله آزمایشگاه و اتاق  اداری توسط خیرمدرسه ساز حاج ایرج اسلامی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس ساخته می شود.

عباس افروخته در تشریح دیگر پروژه احداثی نیز افزود: مجتمع آموزشی 9 کلاسه نیز در 2 طبقه و در زمینی به مساحت  2 هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و 100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان با امکاناتی شامل آزمایشگاه، اتاق اداری و محوطه سازی توسط خیر مدرسه ساز محمدصادق صادقیان ساخته می شود.

گفتنی است در این مراسم آقایان مهبودی و شعبانی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی اداره کل نیز مدیر کل آموزش و پرورش را همراهی کردند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
442 کلیک ها  سه شنبه, 18 آذر 1399 14:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا