• دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس خبر داد:

فراخوان نخستین جشنواره "طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب" در کشور

دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان فارس، ازاعلام فراخوان نخستین جشنواره "طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب" در کشور با هدف فرهنگ ‌سازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقه‌مندان خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سید محمد علی نجفی، افزود: این جشنواره برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های‌ توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف برق و آب برگزار می‌شود. 
 
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین یادآورشد: در محورهای بخش آب این جشنواره، موضوعات "مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی"، "مدیریت مصرف آب و نسل‌های آینده" و"مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی"و در محورهای بخش برق نیز موضوعات"مدیریت مصرف برق در ساعت اوج"، "انرژی‌های تجدیدپذیر" و"فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده" مورد توجه قرار گرفته است. 
 
 نجفی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به‌حضور در این جشنواره می‌توانند از ۱۰ آذر تا ۱۵ دی ‌ماه سال‌جاری از طریق تارنمای جشنواره به نشانی /eepdc.ir ثبت‌نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مراجعه و یا با شماره واتساپ ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ارتباط برقرار نمايند. 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
506 کلیک ها  یکشنبه, 16 آذر 1399 12:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا