شیراز میزبان جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه

جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، تحت عنوان «امام رئوف (ع)» به میزبانی شیراز برگزار می شود.

به گزارش راستین آنلاین  سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 15 تیر) در نشست خبری جشنواره فرهنگی، ورزشی شمیم خانواده سپاه، که در سپاه «فجر» فارس برگزار شد، گفت: این جشنواره در شیراز و با حضور فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود، این جشنواره تحت عنوان «امام رئوف (ع)» اجرا خواهد شد.


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه فارس در زمینه ورزش دارای زمینه های متعددی است، تاکید کرد: از لحاظ زیرساخت ورزشی سپاه فعالیت های مناسبی داشت و در همه شهرهای استان و همه بخش ها و برخی دهستان ها سالن سرپوشیده به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به اینکه بستر را برای شکوفایی استعدادهای ورزشی انجام داده ایم و بیش از 350 سالن ورزشی طی 6 سال به بهره برداری رساندیم و بخشی هم تا هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در شیراز سالن چند منظوره ورزشی با وجود 9 سالن تحت عنوان مجتمع «امام مهدی (عج)» راه اندازی می شود.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از 90 درصد زیرساخت های ورزشی توسط سپاه ایجاد شده خارج از محیط پادگانی است و آن محل هایی که در محیط پادگانی است هم دسترسی مردم به آن ایجاد شده و بیش از 10 هزار مترمربع تشک «تاتامی» برای این محل ها تهیه شده است.
سردار بوعلی اظهار کرد: تیم «فجر شهید سپاسی» شیراز، تنها تیم نیروهای مسلح در لیگ برتر بود که به لیگ یک سقوط کرد و سعی خواهیم کرد دوباره به لیگ برتر صعود کند و آکادمی باشگاه فجر را در تمام سطوح سنی راه اندازی می شود و بر مبنای استعدادیابی فوتبالی در استان فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار و 300 ورزشکار و عوامل اجرایی در این مسابقات در 6 رشته ورزشی «تیراندازی»، «شنا»، «آمادگی جسمانی»، «تکواندو»، «والیبال» و «فوتسال» شرکت می کنند، افزود: مسابقات در رشته والیبال با 27 تیم و در رشته فوتسال با 35 تیم برگزار می شود.
سردار بوعلی گفت: همه مسابقات در شهر شیراز و از 20 تیرماه به مدت سه روز برگزار می شود و ضمن انجام این مسابقه ورزشی بنا بر این بوده استان فارس در همه ابعاد به خصوص سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی شود و روز 21 تیرماه افتتاحیه مسابقات خواهد بود.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون برگزاری مسابقات بانوان هم گفت: بخش بانوان با میزبانی استانی خوزستان انجام شده است.
سردار بوعلی گفت: در مجموع 243 نفر عوامل اجرایی هستند که عمدتا برای داوران و ناظرین از ظرفیت های استان فارس استفاده شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
489 کلیک ها  چهارشنبه, 15 تیر 1401 11:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا