پیگیر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش خواهم بود

پیگیر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش خواهم بود
   
پیگیر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش خواهم بود |||| ||||

مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نقشه اصلی ما سند تحول بنیادین خواهد بود گفت: پی گیر جدی اجرای سند تحول بنیادین در فارس خواهیم بود و از 1394 آموزش سند تحول بنیادین را آغاز کردیم.

به گزارش راستین آنلاین، محمدخلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت: استفاده از نظر صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت در کنار ایجاد وحدت همدلی و هم افزایی فرهنگیان فارس در اولویت برنامه های ما خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: سند تحول بنیادین خصوصا در بخش زیر ساختی یک مطالبه جدی از سوی رهبری است که درکنار اجرای رتبه بندی معلمان می تواند انگیزه بخش و شتاب بخش برنامه های آموزشی و تربیتی باشد.

عسکری گفت: هیات های اندیشه ورز جهت تدوین برش هاس استانی و مناطق سند تحول بنیادین را ایجاد خواهیم کرد.
وی گفت: از ظرفیت جوانان در جهت اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و عرصه را برای آنان باز خواهیم کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بسیج دانش آموزی ظرفیت بسیار بی نظیری برای ایجاد تحولات تربیتی و اموزشی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.
عسکری افزود: کمیته تخصصی نقشه استانی مهندسی فرهنگی کشور را در فارس برای ایجاد تحولات فرهنگی و تقویت آرمان ها و ارزشهای اسلامی راه اندازی خواهیم کرد.
وی گفت: همراه و همگام با دستگاه های اجرایی دیگر یک هدف را دنبال خواهیم کرد و همه برای ایجاد تغییرات اساسی و تزریق امید و نشاط به دانش آموزان تلاش خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از ظرفیت همه تشکل های صنفی بدون توجه به مسایل و گرایش های سیاسی بهره خواهیم جست تا مسایل و مشکلات آموزش و پرورش استان را هموار کنیم.
وی گفت: از فردا گروه های ارزیاب و بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش سراسر استان را تشکیل و برنامه ریزی های لازم را انجام خواهیم داد.
گفتنی است در پایان مراسم از زحمات دکترفرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
535 کلیک ها  دوشنبه, 06 دی 1400 21:26
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا