تبریک مسولان استانی فارس به مناسبت روز خبرنگار

تبریک مسولان  استانی فارس  به مناسبت روز خبرنگار
   
تبریک مسولان  استانی فارس  به مناسبت روز خبرنگار |||| ||||

بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به تمام اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس تبریک عرض می نمایم؛

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در پیامی روز خبرنگار‌را به خبرنگاران تبریک گفت

خبرنگاران بعنوان پرچمداران آگاهی بخشی به جامعه نقش اصلی را در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن برای افکار عمومی بر عهده دارند و این جهاد رسانه ای همانا گام برداشتن در راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی است. بدیهی است در گام دوم انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه موضوع مقابله همه جانبه با " جریان تحریف " و توطئه های فرهنگی - رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی است که باید بعنوان نقشه راه مدنظر جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی قرار بگیرد. سلامتی و توفیق روزافزون برای شما اعضای جامعه رسانه و خبر استان فارس از محضر حق تعالی آرزومندم.

متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، روزِ ارج نهادن به تلاش و خدماتِ آیینه دارانِ آگاهی بخشی و روشنگری است.

 کارِ ارزشمندِ خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته ارج گذاری است.

خوشبختانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه خبرنگاران محترم با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه های مختلف ازجمله در تلخ کامی بروز و شیوع ویروس کرونا، به رسالتِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولین، به خوبی پیام رسانی و روشنگری نمودند. 

ضمن گرامیداشتِ روز خبرنگار، صمیمانه از اهتمام و بذل مساعی این قشر عزیز و خدوم، تقدیر و تشکر می کنم و برای تمام پرچمدارانِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی، آرزوی سلامت و سربلندی دارم

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز "خبرنگار" را به اهالی رسانه، اصحاب قلم و مطبوعات تبریک گفت 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

"ن والقلم ما یسطرون"

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی مردم را افزون تر می کند ، بنابراین خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمامی که به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک و تهنیت صمیمانه این روز به همه گرانمایه ها و تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، مدافعان راستین حقیقت،روزنامه نگاران، خبرنگاران ، نویسندگان، عکاسان، مدیران محترم رسانه‌ها، خانواده بزرگ مطبوعات اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی در راستای انعکاس اخبار، فعالیت‌ها و خدمات صنعت، معدن و تجارت استان فارس و کشور ‌تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی اصحاب رسانه آگاهی قدم و پابرجایی قلم را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

جان نباشد جز خبر در آزمون 

 هرکه را افزون خبر، جانش فزون

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد ماه (روز خبرنگار) و گرامیداشت یاد و خاطره دو خبرنگار فقید حوزه محیط زیست، خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی که جان شیرین خود را در حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس از دست دادند، بیان داشت:

 

 این فرصت را مغتنم شمرده و از مقام شامخ خبرنگاران حوزه محیط زیست به‌عنوان اندیشمندانی که اندیشه و قلم خود را در بیکران "دنیای خبر" در راه خدمت رسانی به زیست بوم ارزشمند کشور عزیزمان ایران بکار گرفته و به مثابه دیده بان امین جامعه پرچم امید و بهروزی را برافراشته اند، سپاسگزاری می نمایم. 

خبرنگارانی که با حق گویی و مطالبه گری، طبیعت و حیات وحش ارزشمند کشورمان را از آسیب های متعدد نجات داده وبه عنوان محیط بان رسانه ای با برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راه حفاظت و صیانت از این زیست بوم بی بدیل و گرانمایه محیط بانان را یاری رسانده اند، صمیمانه ارج نهاده

 و از تلاش های این عزیزان در فراز و نشیب های پیش رو به ویژه در سالی که گذشت همچون آتش سوزی، خشکسالی، مطالبه گری حق آبه محیط زیستی و...صمیمانه قدردانی می کنم.

 

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شمارا در حقوق و مطالبه گری در عرصه محیط زیست زیست آرزومند م.

 پيام تبريك فرمانده انتظامي استان فارس به مناسبت روز خبرنگار 

فرمانده انتظامي استان با صدور پيامي روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبريك گفت. 

خبرنگاران از جايگاه و رتبه بالايي در سطح جامعه برخوردار هستند و رشد و شكوفايي كشور در عرصه هاي ملي در سايه تواناي قلم خبرنگار نشأت مي گيرد.

روز خبرنگار روز تجلي انديشه هاي متعالي است که با تعهد خود بر صفحه سفيد کاغذ ، حقايقي را بازگو مي کنند که شکوفايي جوامع بشري را در پي خواهد داشت .

احساس امنيت يک مقوله مهم و اساسي است که بسياري آن را همپاي امنيت بلکه برتر از آن مي دانند ، موضوع مهمي که اصحاب رسانه در ايجاد ، تثبيت و تعالي آن نقش عمده اي بر عهده دارند . امروز اصحاب رسانه سهم عمده اي در ارتقاء سطح آگاهي جامعه ، برقراري نظم و امنيت و توسعه امنيت پايدار بر عهده دارند .

امنيت عمومي از اساسي ترين نيازهاي انساني به شمار مي رود كه حفظ و گسترش آن بر عهده نيروي انتظامي است و احساس امنيت به عنوان بخشي از امنيت عمومي مقوله اي ذهني و دروني مي باشد كه برآيند عمل كليه نهادهاي اجتماعي است كه در اين عرصه نقش وسايل ارتباط جمعي و به خصوص خبرنگاران در انعكاس رويدادها بسيار برجسته و بي بديل است.

اينجانب ضمن گراميداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمي" و تبريك روز خبرنگار، از تعامل و همكاري صميمانه و سازنده اصحاب رسانه و خبرنگاران در توسعه نظم و امنيت استان فارس تقدير و تشکر می نمایم.

 

 پیام  روح اله نصیری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
«اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی، خطرها را به جان خریدند و با ایمان و تعهد به راه مقدس خود، پیش‌قراول پیشرفت و اعتلای جامعه خود شدند. 
قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. 
خبرنگاران به‌عنوان طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع بیماری کرونا هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.
اینک، در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها فرا رسیدن روز خبرنگار را به شما خبرنگاران دلسوز و متعهد که در خط مقدم جبهه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید هستید، و همواره از شرکت کارخانجات مخابراتی ایران،  بعنوان صنعت پویای استان پهناور فارس و کشور صیانت نموده اید،صمیمانه تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر از زحمات شما بزرگواران، از خداوند متعال، سلامتی و حسن عاقبت را برای شما خوبان مسئلت دارم. 
 
 بنام خدایی که به قلم سوگند یاد می کند
 
معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس سمیه یگانه :سالی دیگر گذشت و چرخش روزگار با اراده آن مالک مطلق هستی ، اجازه داد که همچنان چشم و گوش در جهان آن خالق بزرگ داشته، ببینیم و بشنویم .
 
سپاس از درگاه آن باری تعالی که امسال نیز شاهد سلامتی و تندرستی شما بزرگواران و فعالان عرصه رسانه هستیم و تبریکات خود را به واسطه فرارسیدن بزرگداشت روز خبرنگار مصادف با شهادت شهید صارمی تقدیم نمایم .
 
روز و روزگارتان فرخنده باد ،امید آنکه با گذر از ایام تلخ کامی شیوع ویروس مهیب قرن به پاس زحماتتان ، مانند سالهای شیرین گذشته ، محفلی روشن با حضور یکایک تلاشگران عرصه خبر و خبرنگاران محترم داشته باشیم .

 

 پيام تبريك رییس سازمان آتش نشاني شیراز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار
 
« خبرنگار كسي است كه در راه شناخت و شناساندن حقیقت تلاش می کند و در این راه جان خود را نیز تقدیم می کند ، نمونه آن شهید محمود صارمی و شهید مرتضی آوینی هستند »
 ضمن عرض تبریک به جامعه خبرنگاران و عکاسان خبری به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار به شخصه اعتقاد دارم خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت ، تلاش مي نمايند و جان خود را در اين راه بر طبق اخلاص مي گذارند .
 
 اينجانب ضمن گراميداشت مقام شامخ شهداي خبرنگار ، لازم مي دانم تا به عنوان يكي از خدمتگزاران مردم ، از كليه خبرنگاران شهر عزيزمان ، بويژه خبرنگاراني كه در انعكاس اخبار حوادث و توصيه هاي ايمني سازمان آتش نشاني شیراز سعي فراوان داشته اند ، تقدير و تشكر نمايم و دست همۀ آنها را براي ادامه همكاريهاي رسانه اي كه بي شك باعث ارتقاء فرهنگ ايمني و كاهش آمار حريق و حوادث خواهد گرديد مي فشارم .
 
از ایزد متعال آرزو دارم تا یاریمان نماید در هر شرایط بتوانیم به شهروندان عزیز خدمت صادقانه داشته باشیم.
 

مدیرکل امور عشایر استان فارس در پیامی به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان قدردانی کرد.

 

متن پیام روح الله بهرامی به این شرح است:

 

عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است. قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرات و جسارتی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و، وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.

اهمیت رسانه و مطبوعات امروز بر همگان آشکار است که قطعا سخن گفتن از آن تکرار مکررات خواهد بود، اما بر خود واجب می دانم ، بار دیگر اعلام کنم که اهل رسانه روح بیدار جامعه هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب رسانه ،جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان فارس، تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم.

متن پیام مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و نیز مدیر مسئول، سر دبیر و خبرنگاران صدیق و شریف رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری بخصوص در استان فارس صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

همچنین این مناسبت را به صورت ویژه به خبرنگارانی که با پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز بیش از سایر همقطاران خود، در معرض آسیب ها و مخاطرات حرفه خود قرار دارند و خبرنگارانی که دوشادوش امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، در خط مقدم مواجهه با بحرانند و یاور همیشگی امدادگران، تبریک می گویم.

امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در راه تسکین آلام بشری، خدمت به نوع بشر و ساختن دنیایی آرام قدم بردارید.

متن پیام رییس دادگستری استان فارس  به مناسبت روز خبرنگار

خدمت در عرصه های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی در جامعه می شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان نموده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می آراید.

 

بی شک رسانه و اصحاب آن از پرچمداران عرصه مهم آگاهی بخشی و هوشیاری نسبت به تحولات فرهنگی، هنری ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند که نه تنها در مسیر اطلاع رسانی بلکه در حقیقت جویی با قلم خود فروزنده این راه هستند.

 

در این میان نقش خبرنگاران در پيشبرد اهداف جامعه و روشن کردن اذهان عمومي،بي بديل و بي نظير است و جامعه به وجود خبرنگاراني که به رغم مشکلات فراوان درراستاي آگاهي بخشي، تلاش مي کنند افتخار مي کند.

 

در روزگاری که بلندگوهای بیگانه، همه تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر ذهن و فرهنگ مردمان کشور عزیز اسلامی به کار بسته‌اند، بدون تردید حضور و تلاش شما در عرصه‌های مختلف خبر و اطلاع‌رسانی، موجب ارتقا و آگاهی عموم مردم است.

 

 امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تزریق صداقت، اخلاص و اعتماد است که جز با تلاش عزیزان خبرنگار در راستای آگاهی بخشی جامعه، امکان پذیر نیست.

 

از این رو اینجانب وظیفه خود می دانم از تلاش های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران ساعی و تلاشگر استان همیشه در قله فارس ، به عنوان یکی از طلایه داران وادی آگاهی بخشی و نیک اندیشی، تشکر و قدردانی نمایم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه زیبا را از خداوند منان مسألت نمایم.

 

 سلام خداوند بر صاحب‌قلمی که در سنگر رسانه با اهدای جان خود، هفدهم مرداد را در تقویم به نام «خبرنگار»جاودان کرد و درود بر خبرنگاران خستگی‌ناپذیر که تجسم امانتداری، تعهد و مسئولیت در عرصه انجام وظیفه‌اند.

پیام مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس به مناسبت روز خبرنگار :

 

روزخبرنگار ، فرصتی برای تعالی اندیشه و بالندگی با دانایی و تفکر است

 

 عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به کلیه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و یاد آور شد این روز فرصتی برای تعالی اندیشه و بالندگی با دانایی و تفکر است.

 زمانی دراین پیام دانایی را موهبتی الهی دانست که از قلم سرچشمه می گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می زند و اظهار داشت : 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد. 

  مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه این پیام خاطر نشان کرد : بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه فعالیت های توسعه روستایی و محرومیت زدایی همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه بنیاد مسکن و خدمت به روستاییان بهره برده ایم. 

 زمانی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه فعالیت محرومیت زدایی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق امید بخشی ایشان را در تمامی امور خواستارم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ، کار در عرصه توسعه استانی و محرومیت زدایی را حرکتی ماندگار دانست که سهم قابل توجه یاز آن مرهون تلاش خبرنگاران است افزود: نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار »فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.

 زمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه آزادی و آگاهی بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی،روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران و دست اندرکاران پرتلاش عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و برای همگان در انجام رسالت مهم آگاهی بخشی و روشنگری آرزوی موفقیت کرد و گفت: امسال در حالی روز و هفته خبرنگار را پاس می داریم که یاد و خاطره مرحوم علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن که همواره خبرنگاران از اخلاق پسندیده او یاد می کنند را گرامی می داریم و در دومین سال پیاپی شاهد جان فشانی خبرنگاران در عرصه کارزار با کرونا هستیم.

متن پیام مدیر کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت روز خبرنگار

به نام او که به قلم سوگند یاد کرد

 روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشد و همواره به‌ مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آزادی ، آگاهی و امید را افراشته اند.

 امیدوارم در سایه توسعه همکاری و همراهی اصحاب رسانه با سازمان تامین اجتماعی در استان فارس ، شاهد تقویت نگاه کارشناسی در جامعه به یکی از حساس ترین حوزه‌های زندگی اجتماعی یعنی حوزه تامین اجتماعی باشیم.

 از علیم خبیر توفیق روز افزون شما عزیزان خبرنگار در جهت شکوفایی در حرفه‌ خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسئلت دارم.

 هفدهم مرداد ماه این روز ارزشمند اجتماعی بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان بخصوص شما عزیزان در استان فارس، گرامی باد

متن پیام تبریک سرپرست روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت روز خبرنگار

به راستی که رسالت اصحاب رسانه و خبر و وجه تمایزی که خداوند بر اهل قلم قسم میخورد روایت سخن *حق* است:قولوا الحق ولو علی انفسکم.سفارش نبی اکرم(ص) نیز بر گفتن حقیقت و نهراسیدن از سرزنش سرزنش کنندگان است.تاباندن نور بر ظلمت ندانستن جهت تشخیص حق از باطل با اعتماد به این پیام آوران روشنایی میسر است.

این جانب نیز روز خبرنگار را که پاسداشت راویان حق و حافظان حقوق اجتماع است به شما مجاهدان و فداکاران فرهنگی تبریک و شادباش عرض مینمایم

 

منن پیام تبریک کارشناس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس به مناسبت روز خبرنگار

 

لطف الهی بکند کار خویش

 مژده رحمت برساند سروش

 

 جهان رسانه و خبر میدانی پر رنج است که اصحابش را خود برمی گزیند و خبرنگاران که وجدان های بیدار جامعه و تصویرگران زمانه خویش اند؛ همواره در جامعه می‌درخشند و سلامت و اعتلای فکری جامعه را پرتو افکنی می‌کنند. خبرنگار از کلید واژه هایی است که تا با این قشر پرتلاش همنشین نشویم به سختی کار شان پی نخواهیم برد.

ضمن قدردانی و سپاس از همکاری صمیمانه و همیشگی شما فعالان رسانه‌ای با سازمان تامین اجتماعی و استقبال از همه نقدهای مشفقانه و راهگشا در مسیر توسعه و اعتلای خدمات سازمان، فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار را به همه شما دست اندرکاران و فعالان خستگی ناپذیر این حوزه چه در فضای رسمی مطبوعات و رسانه‌های جمعی متداول و چه در شبکه های نوپدید فضای مجازی تبریک گفته مجاهدت دلسوزانه تان را ارج می نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما عزیزان را در روایت صادقانه حق و حقیقت آرزومندم.

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

از پیامبر گرامی اسلام ص روایت شده که در صحُف ابراهیم آمده است:

 

«العاقل ان یکون بصیر بزمانه»

خردمند، کسی است که زمان خویش را بشناسد.

 

بیداری و هشیاری ما را که خبر کرد؟ فیض کاشانی 

 

قسم به قلم و آنچه مینویسد،خبرنگاران رسولان عرصه آگاهی‌بخشی و تعالی اجتماع هستند ، تصویرگران عینی حقیقت و تجسم واقعی تعهد ، مسئولیت ، دلسوزی و شرافت حرفه ای که با پیشبرد معیارهای اخلاقی مدافع ارزش های والای اجتماعی و انسانی بوده و همواره در پی اقناع روح حقیقت طلب و سلامت فکری و فرهنگی جامعه این رسالت مقدس و خطیر را به دوش می کشند.

 ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به مجاهدان و راهیان وادی آگاهی بخشی از خداوند علیم برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم توفیق و بهروزی مسئلت می نمایم.

غلامرضا نصیری

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس

پیام تبریک مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان فارس به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران چراغ هدایت گری جامعه هستند 

 

حجت الاسلام حمید مقامی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

 در متن پیام مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ههای استان فارس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار آمده است:

 

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصتی است برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسان های فرهیخته ای که شاهد آن شهادت شهید خبرنگار می باشد.

بدون شک تکلیف الهی و رسالت آسمانی خبرنگاران را بر آن می‌دارد تا در پاسداشت راه شهدا و مطالبه گری به حق و بی ادعا همچون چراغی هدایت گر و متواضعانه با هدف روایت حقیقت، که به راستی رسالت اصحاب رسانه بسیار خطیر و حساس است.

به راستی خبرنگاران معماران حوزه آگاهی واخبارو این نیک اندیشان بلند نظر نیز تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در تمامی عرصه ها به شمار می روند.

همچنان معتقدیم دنیای امروز بدون آگاهی واطلاع رسانی دقیق وبدون جهت از جمله رسالت های مهم خبرنگاران وعکاسان است چه بسا بسیاری از خبرنگاران را بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس از دست دادیم؛ از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران و نقش موثر آنان در جامعه قدردانی می کنیم که انصافا شایسته بهترین تکریم‌ها هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش های بی‌وقفه خبرنگاران در عرصه خبر خصوصا در ارتباط با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و آموزش در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی می کنم.

 پیام تبریک مدیرمخابرات منطقه فارس بمناسبت روز خبرنگار

 

به نام خدا

 

فرارسیدن 17 مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به خبرنگاران و انسان های فرهیخته ای است که با نگرش عمیق به رخدادها و به دنبال آن حفظ انسجام و آرامش عمومی به بیان حقایق می پردازند.

 

 روز خبرنگار روز نکوداشت قلم، کرامت رسانه و روز عهد دوباره‌ برای انتشار دانایی و تکثیر همدردی در راستای فطرت انسان و ارزش‌های والای الهی است. خبرنگاران از دیر باز به عنوان وجدان بیدار جامعه در رسالتی خطیر و در عرصه ای نا محدود، همواره در تلاشند تا با دریافت و پردازش اخبار به تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی مبادرت ورزیده و بدین ترتیب در ارتقای آگاهی عمومی مردم ایفاگر نقشی انکارناپذیر باشند.

 

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار مخابرات منطقه فارس، سعی فراوان دارند، اعلام داشته و دست همه اصحاب قلم را برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی می‌فشارم.   

اصحاب رسانه به عنوان سفیران آگاهی و نقش آفرینان عرصه فرهنگ سازی هستند که زندگی انسان امروز، بيش از هر زمان ديگر مرهون تلاش آنهاست.

در طی چند سال اخیر نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران معرفی توانمندی‌ها ی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان غیر قابل انکار است و پیوند آن‌ها با گردشگری نقش مهمی در تحول و رشد این صنعت ایفا نموده است.
ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه ها با اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس ، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه ای کشورمان آرزومندم.
 
هادی شه‌دوست شیرازی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس

     

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1068 کلیک ها  یکشنبه, 17 مرداد 1400 16:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا