مدیران در کمک به بیماران اتیسمی لحظه‌ای تعلل نکنند

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فارس در حمایت از مرکز جامع اتیسم فارس لحظه‌ای تعلل نکنند.

به گزارش راستین آنلاین علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکزجامع اتیسم فارس، گفت: کارکردن در مراکز درمانی، بازپروری، توانبخشی معلولان ذهنی و حرکتی به‌ویژه کار کردن در مراکز نگهداری کودکان اتیسم بسیارسخت وطاقت فرساست و تنها عشق و ایثار است، که کسی بتواند دوام بیاورد.

او ضمن تاکید بر این مهم که مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی فارس باید برای کمک به مرکز اتیسم فارس همراه و هماهنگ باشند، گفت: اگر باور داریم که کودک اتیسم نیازمند توجه و حمایت است در کمک کردن به این‌ها و خانواده هایشان که رنج و نگرانی مفرطی را متحمل میشوند نباید لحظه‌ای درنگ کنند.

پاک فطرت افزود:کار در مراکز اتیسم، انسان‌های پای کار و عاشق میخواهد که به حمداله با ترکیب خوبی که از خواهران و برادران فعال و متخصص در مرکز جامع اتیسم فارس مشاهده می‌شود این افراد دلسوز و عاشق حضوری موثر و ارزشمند دارند.

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: در بیشتر ممالک دنیا اماکن عام المنفعه و حمایتی، خیریه‌ها و مراکز توانبخشی، با همراهی و مشارکت شهر داری‌ها ساخته، اداره و مدیریت می‌شود لذا شهر داری و شورای شهر، بهزیستی، علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت و اداره کل مسکن و راه سازی استان در ارائه خدمات، مجوز‌ها، امکانات و حمایت‌های لازم به مرکز اتیسم فارس دریغ و تعلل نکنند.

او ادامه داد: ما هم به‌عنوان نماینده مردم هر کاری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های اینگونه مراکز از دستمان برآید کوتاهی نمیکنیم.

نماینده مردم شیراز و فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وجود خیران در شیراز پتانسیل خوبی برای بهره مند‌ی از الطاف و عنایات این عزیزان جهت تامین بخشی از هزینه‌های اینگونه مراکز است و شما عزیزان زحمتکش دراین مرکز هم باید بیش از گذشته از وجود پر مهر خیرین استان در تقویت مرکز و پیشبرد برنامه هایتان بهره‌مند شد.

پاک فطرت در پایان از هیات مدیره و مدیریت مرکز جامع اتیسم فارس خواست در اینکه اتیسم چیست؟ نشانه‌ها و علائم آن کدام است؟ شناخت و شناساندن این بیماری و... به مردم، فضا سازی رسانه‌ای نموده و نسبت به تولید محتوای سمعی و بصری و تبلیغات لازم در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
448 کلیک ها  دوشنبه, 22 دی 1399 10:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا