پژوهشگران برتر فارس تجلیل شدند

رئیس دانشگاه شیراز  چهارشنبه سوم دي در آيين تجليل از پژوهشگران برتر فارس ضمن تبريك هفته پژوهش گفت: این دانشگاه در هفته پژوهش امسال موفق به كسب رتبه برتر ملي در زمينه انعقاد قرارداد با صنعت شد. 

 
 
به گزارش راستین آنلاین حمید نادگران با توجه به اينكه دانشگاه شيراز، دانشگاهي جامع است، افزود :كسب عنوان دانشمند برتر توسط ٥ نفر از اساتيد و استقرار پرديس نوآوري و فناوري از افتخارات حوزه پژوهشي و فناوري دانشگاه شيراز در يكسال گذشته است. 
 
او ادامه داد : با اجرای ٥ مگاه پروژه نفتي، گازي و پتروشيمي توسط این دانشگاه، دانشگاه شيراز تنها دانشگاهي است كه اين تعداد مگاپروژه در بين دانشگاه‌هاي كشور دارد.
 
نادگران همچنین کسب رتبه اول در جذب امريه‌ها، تشكيل كميته علمي با ٨٧ طرح در زمینه کووید ۱۹، حضور فعال در در ستاد احياي درياچه‌های فارس را از دیگر اقدامات شاخص این دانشگاه طی یکسال گذشته برشمرد و عنوان کرد : در حال حاضر ٥٨ مورد پسادكترا داريم كه خارج از دانشگاه طرح‌هاي ما را پذيرفته‌اند و برای تامين مالي حمایت می‌کنند.
 
رئیس دانشگاه شیراز همچنین با بیان اینکه برای تشويق اساتيد، اقدام به اعزام آنها در زمینه فرصت‌هاي مطالعاتي جامعه و صنعت کرده‌ایم که عموما در داخل اتفاق افتاده، افزود: در حوزه‌هاي مجاور نيز در سال گذشته ١٥ دانشمند برجسته در حوزه ارجاعات بين‌المللي داشتيم و ٤ نفر از اعضاي هيات علمي ما جزو سرآمدان شدند.
 
نادگران تصریح کرد: سياست دانشگاه در سال‌هاي گذشته تنها ارتباط با صنعت نبوده كه برنامه‌هاي خوبي در حوزه‌هاي پژوهشي، آموزشي، فناوري و نوآوري تدوين كرديم.در اين برنامه‌ها سياست درهم تنيدگي دانشگاه با صنعت و حضور صنعتگران در دانشگاه و برعكس را پيش مي‌بريم.
 
او عنوان کرد: برای همه اساتیدی که به مسائل جامعه و صنعت در حوزه پایان نامه‌ها و تحصیلات تکمیلی می‌پردازند، امتیازات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
316 کلیک ها  چهارشنبه, 03 دی 1399 13:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا