جلب رضایت مردم عامل موفقیت فرمانداران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: جلب رضایت مردم عامل موفقیت فرمانداران است و فرمانداران باید در حد ممکن برای کسب رضایت مردم تلاش کنند.

به گزارش راستین آنلاین سیداحمد احمدی زاده در مراسم تودیع فرماندار سابق زرقان و معارفه سرپرست جدید این فرمانداری با اشاره به این که به دلیل رعایت دستورالعمل های مقابله با شیوع بیماری کرونا جلسه به صورت مختصر برگزار شده است، اظهارداشت: اعتدال گرایی، عقلانیت و مردم سالاری دینی از مهم ترین شعارهای دولت تدبیر و امید محسوب می شود و انتظار داریم همه مدیران دولت باید به این شعارها پایبند باشند. 


وی با بیان این که فرمانداران باید نظارت کامل بر عملکرد مدیران شهرستان داشته باشند، ادامه داد: باید به گونه ای مدیریت شود که درخواست های مردم در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی شده و پاسخگویی مناسبی در ادارات شهرستان وجود داشته باشد.
وی تاکید کرد: فرماندار وامدار گروه یا شخص خاصی نیست و متعلق همه مردم شهرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به این که موضوعاتی مانند تحقق اقتصادمقاومتی و آسیب های اجتماعی از جمله مهم ترین وظایفی است بر عهده فرمانداران قرار دارد، افزود: ساماندهی آسیب های اجتماعی با همکاری همه دستگاه های مسئول به ویژه ادارات فرهنگی در شهرستان با مدیریت فرمانداران باید در دستورکار قرار داشته باشد.


احمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده و ثبت نام شوراهای اسلامی شهر از 20 اسفندماه 1399 و ثبت نام شوراهای اسلامی روستا و تیره عشایری از 16 فروردین ماه 1400 آغاز خواهد شد، گفت: داوطلبان باید در هنگام ثبت نام گواهی عدم سوء پیشینه را که مهلت آن معتبر باشد ارائه دهند که این گواهی هم اکنون از طریق پلیس 10+ و دفاتر خدمات قضائی قابل تهیه است.
وی با تاکید بر این که حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملی باید در اولویت همه فعالیت ها قرار داشته باشد، تصریح کرد: نباید با ایجاد ناامیدی در جامعه مانع از شور و نشاط در انتخابات آینده شویم

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
872 کلیک ها  پنج شنبه, 20 آذر 1399 14:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا