• شهردار شیراز

نباید کار شهرداری در بخش های مختلف تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد

نباید کار شهرداری در بخش های مختلف تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد
   
نباید کار شهرداری در بخش های مختلف تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد |||| ||||

شهردار شیراز با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر در خردادماه به مدیران این مجموعه تاکید کرد: نباید کار شهرداری در بخش های مختلف تحت تاثیر انتخابات قرار بگیرد بلکه باید پیگیری امور و گزارش دهی و پاسخگویی به شهروندان نیز بیشتر شود.

به گزارش راستین آنلاین حیدر اسکندرپور در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز که شنبه 25 اردیبهشت ماه برگزار شد، گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر، نزدیکترین انتخابات به شهرداری است و به همین دلیل برای مدیران حساسیت دارد اما با توجه به سابقه ام در برگزاری انتخابات می گویم که شهرداری شیراز به بلوغ سازمانی رسیده است و چند ماه پس از انتخابات و استقرار تیم مدیریتی جدید، سیستم افراد توانمند و کاربلد را به مجموعه معرفی می کند نه معرفی ها و اقدامات پیش از آن.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بدون توجه به فضاهای انتخاباتی به کارتان توجه کنید و به دنبال حاشیه نباشید، افزود: هر فردی حق دارد فکر و دیدگاه خاصی را دنبال کند اما همان فرد به عنوان مدیر باید به دنبال انجام وظایف مجموعه باشد.

 

شهردار شیراز ادامه داد: اگر کسی می خواهد در ستاد انتخاباتی کار و تبلیغات انجام دهد می تواند با صداقت و شفافیت مرخصی بگیرد، به کار انتخاباتی اش بپردازد و این رفتار فرد قابل احترام است.

 

اسکندرپور خطاب به مدیران مناطق و حوزه های مختلف گفت: در خردادماه تمام پروژه ها باید در دو شیفت کار کنند و همچنین برای نظارت بر چگونگی فعالیت و روند اجرای پروژه ها، بازدیدهای میدانی و شبانه خواهم داشت و تلاش می کنیم در ماه آتی اغلب پروژه ها به نتیجه برسد.

 

وی اضافه کرد: افزایش سرعت پروژه ها و کار در دو شیفت مستلزم پشتیبانی مالی است که با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری در فروردین و اردیبهشت قدری مشکل است اما با اطمینان می گویم که بدهی پروژه های عمرانی را برای مدیران بعدی نمی گذارم و تلاش می‌کنم با پیمانکاران پروژه ها تسویه کنم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
239 کلیک ها  شنبه, 25 ارديبهشت 1400 18:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا