برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای توسعه متوازن صنعتی در کشور با راه اندازی شهرکهای صنعتی جدید

برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای توسعه متوازن صنعتی در کشور با راه اندازی شهرکهای صنعتی جدید
   
برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برای توسعه متوازن صنعتی در کشور با راه اندازی شهرکهای صنعتی جدید |||| ||||

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار تاکید کردو گفت:راه اندازی این ناحیه صنعتی توسعه صنایع کوچک ومتوسط و اشتغال پایدار در این شهرستان را شتاب می بخشد .

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: دکتر فرشاد مقیمی در سفر استانی وزیر صنعت،معدن و تجارت به شهرستان کوار که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس انجام شد افزود: ایجاد ناحیه صنعتی کوار با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان مبنی بر توسعه متوازن صنعتی و فراهم کردن زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذار و استقرار واحدهای صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی در دستور کار قرارگرفت .

وی با بیان اینکه با راه اندازی ناحیه صنعتی کوار بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان فراهم می شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می‌رسد.

مقیمی افزود:افزون بر ۱۰۰میلبارد ریال تا یک سال آینده در زمینه تکمیل زیرساخت ها در این ناحیه صنعتی هزینه می شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اضافه کرد:ناحیه صنعتی کوار در اراضی به مساحت ۴۸هکتار ایجاد و با راه اندازی آن ظرفیت استقرار۱۰۰واحد تولیدی و صنعتی یا اشتغال افزون بر ۱۰۰۰نفر فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز از انجام مرحله نخست پروژه ایجاد کانال حریم شهرک و تسطیح محوطه داخل ناحیه صنعتی کوار خبردادوگفت :این طرح اعتبار اولیه بالغ بر ۱۵میلیارد ریال انجام شده است.سید مصطفی هاشمی اظهار داشت:عملیات اجرایی فاز اول شبکه داخلی آب و حفر چاه آب آشامیدنی ناحیه صنعتی نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در برنامه عملیاتی قراردارد.

وی تصریح کرد:این ناحیه صنعتی شصت و پنجمین شهرک صنعتی استان است که در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرارگرفته است.

در سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به شهرستان کوار طرح تولید انواع شفتهای صنعتی والکترود گرافیتی باظرفیت سالانه ۴۵۰هزارتن انواع شفت و ظرفیت ۶۵۰۹تن انواع الکترود با سرمایه گذاری ۴۰۰۰۰میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۰نفر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /  108
115 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 12:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا