سوخت‌رسانی بدون اختلال در پمپ بنزین‌های فارس در حال انجام است

  مدیرعامل شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی فارس در خصوص گزارشات مردمی درباره عدم کارکرد کارت‌های سوخت در شامگاه اول مهرماه جاری گفت: اکنون بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت فارس وجود دارد و بدون اختلال در سیستم سراسری، عرضه سوخت با روال عادی انجام می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :اسدالله طاهری، مدیرعامل شرکت‌های پخش فرآورده‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه نظارت مداوم بر عرضه سوخت در جایگاه‌های سراسر استان انجام می‌شود، گفت: اکنون بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت استان فارس وجود دارد و بدون اختلال در سیستم سراسری، عرضه سوخت با روال عادی انجام می‌شود.

وی افزود: باتوجه به تکلیف مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت، مردم از کارت‌های شخصی خود برای دریافت سوخت استفاده کنند و کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها جمع‌آوری شود اما برای شرایط اضطراری و کسانی که کارت خود را مفقود می‌کنند و یا دلایل دیگر، کارت‌های پمپ بنزین‌ها محدود شده است.

 مدیرعامل شرکت‌های پخش فرآورده‌های فارس با بیان اینکه کارت سوخت پمپ‌های بنزین دارای محدودیت است، اظهار کرد: در صورت استفاده از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها تا سقف ۸۰۰۰ لیتر یا ۲۵۰ مرتبه محدودیت ایجاد شده و شاید متصدی‌های جایگاه سوخت عنوان کنند که بنزین تمام شده است در صورتی که کارت‌های آزاد با محدودیت روبه‌رو می‌شوند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که تکلیف صاحبان وسائل نقلیه نو که دارای کارت سوخت نیستند، چیست؟ تصریح کرد: در گذشته زمان صدور کارت سوخت برای وسائل نقلیه از زمان درخواست سه ماه بود اما اکنون به زیر دو هفته تا ۲۰ روز رسیده است چراکه کارت‌های سوخت در شهر شیراز تولید می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دارندگان کارت سوخت حتماً از کارت شخصی برای دریافت بنزین استفاده کنند، گفت: از بخش دولتی تقاضا شده تا برای سوخت‌گیری وسائل نقلیه سازمانی، از کارت سوخت خودرو استفاده کنند تا کارت‌های پمپ بنزین‌ها در شرایط اظطراری استفاده شود.

انتهای پیام /  108
244 کلیک ها 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا