بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز افتتاح می شود

بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز افتتاح می شود
   
بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری شیراز افتتاح می شود |||| ||||

  شهردار شیراز گفت: طی 20 روز آینده و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس و شهر شیراز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری افتتاح می شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمد حسن اسدی در حاشیه بازدید از پروژه لوله گذاری دروازه قرآن شیراز گفت: با توجه به حجم اجرایی بزرگی که این پروژه دارد اجرای آن در شرایط عادی سخت بود اما با همت شهرداری، شورا و پیمانکار پروژه این اقدام در دستور کار قرار گرفت و پیمانکار این قول را داد تا ظرف یکماه آنرا اجرا کند.

شهردار شیراز افزود: امروز در سطح کلان شهر شیراز شاهد هستیم که در تمام سطح شهر پروژه های عمرانی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طول پروژه اجرایی لوله گذاری دفع آب های سطحی دروازه قرآن به طول ۱۳۰۰ متر است، اضافه کرد: طی 20 روز آینده و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان فارس و شهر شیراز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه شهری افتتاح می شود.

اسدی همچنین در این بازدید این نوید را داد که در هفته آینده تعدادی از پروژه های محرومیت زدایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه همراهی و صبوری شهروندان در اجرای پروژه های شهری بسیار قابل تقدیر است، تصریح کرد: سال جاری ، سالی متفاوت در حوزه مدیریت شهری بویژه در بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی است.

شهردار شیراز همچنین در این بازدید به برخی از پروژه های اجرایی در سطح شهر شیراز اشاره کرد که اجرای پروژه گردشگری ورودی میدان دروازه قرآن ، پروژه زیر گذر گویم، اجرای خط سوم مترو با هشت ایستگاه به طول ۱۰ کیلومتر و ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، احداث بزرگراه شهید استوار و پروژه احداث میدان میوه و تره و بار و اجرای جهش آسفالت در سطح معابر 11 گانه شهر شیراز از جمله آنها بود.

اجرای شبانه روزی پروژه با تمام قوا ادامه دارد

در این بازدید همچنین رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه بخشی از عملیات لوله گذاری پروژه میدان دروازه قرآن در سال های گذشته انجام و بخش دیگر آن هم اکنون در حال اجراست، اظهار کرد: این پروژه از لحاظ فنی و به دلیل ویژگی هایی همچون مشخصات خاک آن و شیب موجود زمین سختی هایی را در اجرا به دنبال داشت.

رضا محمدیان افزود: باتوجه به موقعیت اجرایی این پروژه که در ورودی شهر قرار دارد و در اجرا موجب ایجاد گره های ترافیکی شده است اما با تدابیر مدیریت شهری فعلی اجرای شبانه روزی و با سرعت این پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: باتوجه به سختی که در اجرای کار وجود داشت اما پیمانکار پروژه مدت زمان اتمام و اجرای این پروژه را یکماهه اعلام کرده است.

در پایان این بازدید غلامرضا شهریاری شهردار منطقه سه شیراز در این بازدید با بیان اینکه اجرای این ‌پروژه نیاز به یک همدلی و همراهی داشت، افزود: اجرای این پروژه به صورت ۲۴ ساعته و بدون لحظه ای توقف در حال انجام است

برگزاری مناقصه احداث شهربازی و کلنگ زنی ساخت پارک در ورودی میدان دروازه قرآن از دیگر موضوعات مورد اشاره شهردار منطقه سه شیراز بود.

انتهای پیام /  108
292 کلیک ها  شنبه, 21 مرداد 1402 12:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا