برای بازآفرینی شیراز نیامند عزمی نظیر نهضت مسکن هستیم

  مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بازآفرینی شهری نظیر شیراز، نیاز به عزمی همه جانبه، مشابه تلاش و حرکتی شکل گرفته در قالب نهضت ملی مسکن دارد. 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمودرضا طالبان دوشنبه ۱۶ مرداد در نشست ستاد بازآفرینی شهری شیراز بیان کرد: بازآفرینی شهری در شهرهای استان فازس و به خصوص شهر شیراز دارای ظرفیت بسیار خوبی است که با اهتمام و هم افزایی همه دستگاه‌ها و با تکیه بر بسته‌های تشویقی می‌توان اقدامات در خور شأن این حوزه ارائه کرد.

او اضافه کرد: اعطاء تسهیلات بانکی ارزان قیمت، تخفیف ویژه تعرفه‌ای نظام مهندسی، تخفیف و خدمات ویژه از سوی دستگاه‌های خدمات رسان همانند آب، برق، گاز، توجه و اهتمام ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستاها و پیگیری فرمانداری‌ها از رویکردهای اصلی در رسیدگی به بافت‌های ناکارآمد شهری است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس عنوان کرد: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوع بازآفرینی شهری متشکل از مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس، معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی فارس و مدیریت بازآفرینی شهرداری شیراز است و سایر دستگاه‌های مرتبط (فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهرها و...) نهایت همکاری را برای تحقق اهداف بازآفرینی شهری با این کارگروه به کار گیرند.

انتهای پیام /  108
277 کلیک ها  سه شنبه, 17 مرداد 1402 07:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا