تغییر مسیر اعطای تسهیلات به نفع تولید و اشتغال

تغییر مسیر اعطای تسهیلات به نفع تولید و اشتغال
   
تغییر مسیر اعطای تسهیلات به نفع تولید و اشتغال |||| ||||

  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه در بسته حمایتی دولت، تغییر مسیر تسهیلات بانک ها به سمت صنعت در نظر گرفته شده است افزود: توسعه صنعت یکی از برنامه های دولت انقلابی و مردمی بوده است و در این مسیر حمایت های ویژه ای از صنایع به خصوص صنایع کوچک و متوسط صورت گرفته است.

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : جلسه تخصیص بهینه منابع داخلی بانک سپه برای راه اندازی واحد تولیدی لوله پلی اتیلن در شهرستان اوز به ریاست مهدی خادمی؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و با حضور فرماندار شهرستان اوز، معاون اعتبارات بانک سپه و سرمایه‌گذار طرح در محل دفتر معاونت هماهنگی امور  اقتصادی استانداری فارس برگزار شد.

 خادمی در سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیریت و کارکنان خدوم شعبات بانک سپه استان فارس در همراهی بسیار مناسب با سیاست های دولت خدمتگزار در پرداخت تسهیلات حمایتی و تکلیفی در همه عرصه ها در خصوص راهکارهای تامین مالی یکی از  پروژه های سرمایه گذاری شهرستان اوز گفت: با موافقت مدیریت بانک سپه جهت تسریع در پرداخت تسهیلات از محل منابع داخلی ابن بانک، مشکل تامین مالی تکمیل پروژه واحد تولیدی لوله پلی اتیلن شهرستان اوز مرتفع می شود.

جانشین استاندار در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری استان   ضمن اشاره به منابع محدود تسهیلات حمایتی تبصره ۱۸ تخصیصی به استان ها، به استفاده از منابع داخلی بانک های عامل استان در جهت تکمیل فرآیند تامین مالی پروژه های متوسط و بزرگ در جهت رشد تولید و اشتغالزایی در استان اشاره داشته و تاکید کرد: در صورت همراهی بانک های عامل، علاوه بر حل مشکل تامین مالی پروژه های تولیدی استان، نسبت مصارف به منابع بانک ها نیز به حد مطلوبی خواهد رسید.

انتهای پیام /  108
266 کلیک ها  چهارشنبه, 21 تیر 1402 07:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا