موانع تولید از سرراه هفت صنعت فارس برداشته شده است

موانع تولید از سرراه هفت صنعت فارس برداشته شده است
   
موانع تولید از سرراه هفت صنعت فارس برداشته شده است |||| ||||

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت که با تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، موانع موجود بر سر راه فعالیت هفت واحد صنعتی و تولیدی در این استان برداشته شده است. 

به گزارش راستین آنلاین  حمید ایزدی در چهارصد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی گفت: کارخانه قند کوار، شرکت تولیدی و صنعتی اخشان، کشت و صنعت تیوندشت، جایگاه سوخت مرودشت، صنایع ماشین‌سازی تارا گستر تیام زاگرس، شرکت خورشید بهارلو و یکتا الکترود کیهان جوش از جمله واحدهای تولیدی معرفی شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها در چارچوب مقررات و ظرفیت‌های قانونی مانع‌زدایی شدند. 

ایزدی در رابطه با عمده مشکلات این واحدهای تولیدی افزود: موضوعات بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی در زمینه تعیین‌تکلیف بدهی‌های این واحدها با تقسیط و بخشودگی جرائم اعمال شده و همچنین رفع توقیف اموال، پرداخت یارانه‌های دولتی، بهره‌گیری از ظرفیت تخصصی و مشاوره‌ای از مهم‌ترین مشکلات و درخواست‌های مطرح شده توسط مدیران یا نمایندگان واحدهای تولیدی در این جلسه بود که با حضور استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این رابطه تصمیم‌گیری و به تصویب رسید. 

ایزدی گفت: با توجه به اینکه رونق تولید به عنوان یک موضوع اصلی و مورد دغدغه در کشور اهمیت دارد تلاش داریم تا در مصوبات نیز حداکثر مساعدت لازم را در زمینه بخشودگی‌ها، تقسیط بدهی‌ها و یا ارائه تسهیلات که از عمده‌ترین درخواست‌های مطرح تولیدکنندگان است، داشته باشیم. 

رئیس سازمان صمت فارس با بیان اینکه نگاه ما به تسهیل در فرآیند تولید نیز یک نگاه ‌و اقدام توسعه‌گرایانه است، گفت: تلاش داریم تا در راستای رونق و جهش تولید در بخش‌های مختلف از جمله صنعت بتوانیم هم در ایجاد و راه‌اندازی کارخانجات تولیدی و هم در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای نیز از حداکثر ظرفیت‌های قانونی بهره‌برداری داشته باشیم و در مسیر شکوفایی اقتصادی که در حال حاضر یک ضرورت اساسی در کشور محسوب می‌شود، گام برداریم.  ایزدی با تاکید بر اهمیت اشتغال‌آفرینی در فارس با تکیه بر منابع موجود در استان، خاطرنشان کرد: توانمندی‌ها و منابع طبیعی و منحصربفردی در این استان به صورت نسبی دارای مزیت در بخش تولید هستند که اگر مورد برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم به ویژه در جذب سرمایه قرار بگیرند، قطعا منافع آن از جمله اشتغالزایی نیز علاوه بر افزایش کمی و کیفی اقتصاد در سطح ملی و استانی تاثیرگذار خواهد بود. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
585 کلیک ها  چهارشنبه, 24 فروردين 1401 22:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا