لزوم تامین مایحتاج ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در فارس

لزوم تامین مایحتاج ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در فارس
   
لزوم تامین مایحتاج ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در فارس |||| ||||

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر لزوم تامین کامل مایحتاج ضروری مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف ممانعت از بروز مشکلات عرضه در بازار، تاکید کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین حمیدرضا ایزدی یکشنبه ۲۲ اسفند در حاشیه بازدید از وضعیت موجود بازار در فارس که با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس انجام شد، عنوان کرد: نحوه توزیع کالاها با هدف دسترسی مناسب مصرف‌کنندگان بسیار اهمیت دارد و در این راستا نظارت و بازرسی بر بازار از طریق سامانه‌های مختلف نظارتی و بهره گیری از منابع انسانی دولتی و مردمی، انجام می‌شود.
 
او با بیان اینکه تامین کالاهای ضروری نظیر اقلام خوراکی در بازار امری ضروریست، افزود: تلاش داریم با تامین مواد اولیه لازم و تولید متناسب با نیاز مصرفی، بتوانیم در تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها، اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.
 
ایزدی با اشاره به لازمه ثبات در بازار کالاهای اساسی، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و پس از آن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌هایی با جهاد کشاورزی در رابطه با تامین میزان مورد نیاز کالاهای مصرفی نیز رصد و پایش شده است تا توزیعی در خارج از شبکه انجام نشود و نظام عرضه و تقاضا تعادل داشته باشد.
 
رئیس سازمان صمت فارس از افزایش نظارت و بازرسی بر بازار با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج اصناف خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان مربوط به فراگیر شدن نظارت مردمی اما برنامه‌های عملیاتی نظارت و بازرسی بر بازار با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود که با توجه به اهمیتی که در ایام نوروز وجود دارد این فرآیند تشدید و افزایش پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
501 کلیک ها  یکشنبه, 22 اسفند 1400 13:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا