بهره برداری از قطعه هفتم و هشتم آزاد راه شیراز اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۲/اتمام ساخت مسکن مهر باقی مانده تا پایان ۱۴۰۱

بهره برداری از قطعه هفتم و هشتم آزاد راه شیراز اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۲/اتمام  ساخت مسکن مهر باقی مانده تا پایان ۱۴۰۱
   
بهره برداری از قطعه هفتم و هشتم آزاد راه شیراز اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۲/اتمام  ساخت مسکن مهر باقی مانده تا پایان ۱۴۰۱ |||| ||||

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درصدهای پیشرفت قطعات مختلف آزادراه شیراز- اصفهان، گفت : پیش بینی می‌شود که تا پایان سال آینده این پروژه تا قطعه ششم و تا پایان سال ۱۴۰۲ قطعات هفتم و هشتم، آماده بهره‌برداری شود و همچنین تا پایان سال ۱۴۰۱ ، ۲۰۰هزار  مسکن مهر باقی مانده به اتمام خواهد رسید .

 
به گزارش راستین آنلاین رستم قاسمی پنج‌شنبه ٢١ بهمن در حاشیه بازدید از قطعه ٧ آزادراه شیراز-اصفهان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله فجر، بیان کرد: این پروژه تا قطعه ششم (ورودی شیراز) از ٩٠ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اتمام آن مورد نیاز دارد و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال ١٤٠١ این پروژه به بهره برداری برسد.
 
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: قطعه هفتم و هشتم این پروژه نیز که دارای موافقت وزارت دفاع و مصوبه اخیرا هیئت دولت است، هم حدود ٥٦ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که تا پایان ١٤٠٢ با تامین منابع مالی به اتمام خواهد رسید.
 
قاسمی ادامه داد: بخشی از قطعه هشتم نیز که شروع آزادراه شیراز-بوشهر محسوب می‌شود، جزو قرارداد پیش‌بینی شده بوده که امید است با تامین منابع به بهره برداری برسد.
 
او در خصوص تکمیل رینگ کمربندی شیراز هم گفت: قبلا توافقی بین شهرداری، راه و شهرسازی و سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شده بود که امشب با حضور استاندار و نمایندگان استان فارس تعیین تکلیف می‌شود، چرا که مشکلات اجرایی پیدا کرده است.
 
وزیر راه و شهرسازی در خصوص ترمینال خارجی فرودگاه شیراز هم گفت: براساس توافق قبلی وزارت راه و شهرسازی و دولت سرمایه گذاری از سرمایه گذاران این پروژه هستند که اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مابقی هم امشب مورد بررسی قرار می‌گیرد، چون جزو نیازمندی جدی فرودگاه شیراز است.
 
قاسمی همچنین اعلام کرد که ۱۰ هزار واحد در فارس جزو دستور کارهای وزارت راه و شهرسازی در بحث بازآفرینی قرار دارند که امروز بخشی از آن آغاز می‌شود. 
 
او گفت: امشب با حضور استاندتر فارس و مجمع نمایندگان این استان، تصمیمی در خصوص نهضت ملی مسکن در شیراز و سایر شهرستان‌های فارس گرفته خواهد شد تا عقب ماندگی فارس در این باره جبران شود.
 
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار واحد از مسکن مهر در کل کشور باقی مانده و مقرر شده که تا پایان ١٤٠١ به اتمام برسند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
351 کلیک ها  پنج شنبه, 21 بهمن 1400 16:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا