نشان «دیبا» نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس فارس است

نشان «دیبا» نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس فارس است
   
نشان «دیبا» نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری مد و لباس فارس است |||| ||||

بهروز مرامی گفت : نشان «دیبا»، نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس استان فارس است و جشنواره «مد و لباس فارس» به کوشش موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شروع شده است

.

 

به گزارش راستین آنلاین بهروز مرامی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره «مد و لباس فارس» گفت: نشان «دیبا»، نشانی برای رویدادهای فرهنگی و هنری در زمینه مد و لباس استان فارس است.

 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: رونمایی از پوستر جشنواره مد و لباس استانی، نخستین رویداد هنری سال جاری استان فارس است و در بخش طراحی مد و لباس آقایان و بانوان به کوشش موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شروع شد.
 
وی اضافه کرد: هنرمندان شهرستان ها پس از ثبت ‌نام در این جشنواره برای طراحی و تولید آثار به صورت حضوری باید با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های خود هماهنگی به انجام برسانند.
 
«محمدحسین شاکری ‌زاده»، نیز در این مراسم گفت: در این جشنواره فرصت نوآوری و شکوفایی استعداد هنرمندان فراهم می شود.
 
مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری «شهرراز» افزود: جشنواره مد و لباس زمینه با هدف بهره گیری از نوآوری ‌ها در زمینه پوشاک کشور بر پایه فرهنگ و هنر ایرانی-اسلامی برگزار می شود.
 
«مونا چارلنگی»، تاکید کرد: کارگروه تخصی مد و لباس استان فارس از ابتدای سال جاری راه اندازی شده و نشانه توجه ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص پوشاک اسلامی است.
 
کارشناس مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برگزاری 2رویداد فرهنگی در زمینه مد و لباس با هدف بالندگی مد و لباس فارس را در سال جاری در نظر داریم.
 
خاطر نشان می شود، هنردوستان برای شرکت در جشنواره مد و لباس استانی امسال تا 25 اردیبهشت فرصت دارند تا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 500051507 پیامک کنند و برای برخورداری از کارگاه های آموزشی مد و لباس به شماره 09164861039 در واتساپ پیام ارسال کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
411 کلیک ها  چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 11:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا