چاپ کردن این صفحه
  • باهدف برون رفت از حاشیه های کنونی؛

طی چند روز آینده وضعیت باشگاه قشقایی تعیین تکلیف می شود

 پس از حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون تیم فوتبال قشقایی شیراز، پیشکسوتان و علاقمندان به دنبال راه حل برون رفت از این شرایط هستند. 

به همین منظور در جلسه ای که صبح  امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه و با حضور علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، امرالله یوسفی و علی خسروی دو تن از پیشکسوتان فوتبال استان در اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، در خصوص مسائل مربوط به باشگاه قشقایی بحث و تبادل نظر به عمل آمد. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه پشت نام قشقایی یک تاریخ و هویت است افزود: این تیم تنها متعلق به قوم قشقایی نیست و هواداران زیادی بین دیگر شهروندان استان فارس نیز دارد. 
حیدر علی کامیاب حاشیه را آفت ورزش خصوصاً فوتبال دانست و گفت: هیچ تیمی با وجود حاشیه به موفقیت نرسیده است. 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به محدودیت‌های قانونی در خصوص تیمداری و کمک مالی دولت و اداره کل به ورزش و جوانان گفت:هیچ کس به دنبال آسیب زدن به تیم فوتبال قشقایی نیست. 
علی اکبری با اشاره به استعفای مدیرعامل این باشگاه از پیشنهادات مطرح شده در خصوص راهکار های برون رفت از این وضعیت استقبال کرد وگفت:باتعریف یک  ساختار رسمی برای این باشگاه بخش عمده ای از مشکلات باشگاه قشقایی  مرتفع خواهد شد.
گفتنی است قرار است طی روزهای آینده وباهدف بررسی راهکارهای برون رفت تیم فوتبال قشقایی، با حضور بزرگان قوم قشقایی وتعدادی از علاقمندان به این تیم یک جلسه دیگر برگزار شود.
انتهای پیام /  101
1304 کلیک ها  سه شنبه, 24 مهر 1397 22:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط

1 نظر