چاپ کردن این صفحه

افتتاح دو طرح ورزشی در شمال و جنوب استان فارس

راستین آنلاین:در ششمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مقامات محلی دو طرح ورزشی در شمال و جنوب استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

صبح امروز چهارشنبه ۷شهریور و با حضور فرماندار شیراز زمین چمن روستای چاه سرخ زرقان به بهره برداری رسید.
این زمین چمن با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مشارکت خیران در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع در مدت سه ماه ساخته شده است.

IMG 20180829 WA0038

همچنین ظهر امروزظهر امروز نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،عنایت الله رحیمی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس،محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی،علیرضا صحرائيان فرماندار این شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی سالن ورزشی چندمنظوره روستای برایجان در بخش خفر شهرستان جهرم افتتاح و بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه ورزشی گفت:این سالن چند منظوره در مساحت 1200 مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیاردو 400 میلیون تومان اعتبار اولیه ساخته و به بهره برداری رسیده است.
حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه این سالن یکی از پروژه های خوب ورزشی در این بخش ازاستان محسوب می شود افزود:اهالی روستای برایجان و روستاهای همجوار می توانند دررشته های توپی و غیر توپی دراین سالن به فعالیت ورزشی بپردازند.
وی با اشاره به موقعیت روستای برایجان و ظرفیت های این روستا در حوزه گردشگری افزود:همپوشانی امکانات ورزشی و زیرساخت های گردشگری دراین روستا می تواند به رونق ورزش و صنعت گردشگری کمک کند.
انتهای پیام /  101
1428 کلیک ها  چهارشنبه, 07 شهریور 1397 15:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط