افتتاح دو طرح ورزشی در شمال و جنوب استان فارس

راستین آنلاین:در ششمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مقامات محلی دو طرح ورزشی در شمال و جنوب استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

صبح امروز چهارشنبه ۷شهریور و با حضور فرماندار شیراز زمین چمن روستای چاه سرخ زرقان به بهره برداری رسید.
این زمین چمن با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مشارکت خیران در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع در مدت سه ماه ساخته شده است.

IMG 20180829 WA0038

همچنین ظهر امروزظهر امروز نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس،عنایت الله رحیمی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری فارس،محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی،علیرضا صحرائيان فرماندار این شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی سالن ورزشی چندمنظوره روستای برایجان در بخش خفر شهرستان جهرم افتتاح و بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه ورزشی گفت:این سالن چند منظوره در مساحت 1200 مترمربع و با اعتبار اولیه یک میلیاردو 400 میلیون تومان اعتبار اولیه ساخته و به بهره برداری رسیده است.
حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه این سالن یکی از پروژه های خوب ورزشی در این بخش ازاستان محسوب می شود افزود:اهالی روستای برایجان و روستاهای همجوار می توانند دررشته های توپی و غیر توپی دراین سالن به فعالیت ورزشی بپردازند.
وی با اشاره به موقعیت روستای برایجان و ظرفیت های این روستا در حوزه گردشگری افزود:همپوشانی امکانات ورزشی و زیرساخت های گردشگری دراین روستا می تواند به رونق ورزش و صنعت گردشگری کمک کند.
انتهای پیام /  101
1426 کلیک ها  چهارشنبه, 07 شهریور 1397 15:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا