چاپ کردن این صفحه

قدردانی سلطانی فر از کامیاب/نگاه ویژه فارس به حوزه جوانان

راستین آنلاین:وزیر ورزش و جوانان در راستای برگزاری شایسته برنامه های بزرگداشت هفته جوان سال 97 در نامه ای از مدیر کل ورزش و جوانان فارس قدردانی کرد .

 در متن نامه وزیر ورزش و جوانان به حیدر علی کامیاب کلانتری آمده است : تلاش در راه تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتی ارزشمند و ماندگار برای ملت سرافراز ایران است .
ثمره دلنشین این خدمت رشد و بالندگی جوانان گرانقدری است که با انرژی ، ایمان ، خود باوری و توانمندی خود در دستابی به قله های رفیع موفقیت گام برمی دارند.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این نامه آورده است : باور به توانمندی جوانان عزیزمان و بهره گیری از ظرفیت عظیم نسل جوان به عنوان سرمایه های انسانی و آینده سازان ایران اسلامی جز با نگاه ویژه و همت جنابعالی و همکاران عزیز و فعال آن اداره کل امکان پذیر نمی باشد.
در همین راستا از تلاش های ارزشمند جنابعالی در برگزاری هر چه باشکوهتر " برنامه های برزگداشت هفته جوان سال 1397 " صمیمانه سپاسگزارم و توفیق روز افزون شما و مجموعه همکاران را از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر "عج "خواهانم.
گفتنی است برنامه های بزرگداشت هفته جوان در سراسر کشور و به ویژه در استان فارس همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شیراز با شکوه خاصی برگزار شده بود.
انتهای پیام /  101
1381 کلیک ها  دوشنبه, 15 مرداد 1397 16:40
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط