قدردانی سلطانی فر از کامیاب/نگاه ویژه فارس به حوزه جوانان

راستین آنلاین:وزیر ورزش و جوانان در راستای برگزاری شایسته برنامه های بزرگداشت هفته جوان سال 97 در نامه ای از مدیر کل ورزش و جوانان فارس قدردانی کرد .

 در متن نامه وزیر ورزش و جوانان به حیدر علی کامیاب کلانتری آمده است : تلاش در راه تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتی ارزشمند و ماندگار برای ملت سرافراز ایران است .
ثمره دلنشین این خدمت رشد و بالندگی جوانان گرانقدری است که با انرژی ، ایمان ، خود باوری و توانمندی خود در دستابی به قله های رفیع موفقیت گام برمی دارند.
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این نامه آورده است : باور به توانمندی جوانان عزیزمان و بهره گیری از ظرفیت عظیم نسل جوان به عنوان سرمایه های انسانی و آینده سازان ایران اسلامی جز با نگاه ویژه و همت جنابعالی و همکاران عزیز و فعال آن اداره کل امکان پذیر نمی باشد.
در همین راستا از تلاش های ارزشمند جنابعالی در برگزاری هر چه باشکوهتر " برنامه های برزگداشت هفته جوان سال 1397 " صمیمانه سپاسگزارم و توفیق روز افزون شما و مجموعه همکاران را از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر "عج "خواهانم.
گفتنی است برنامه های بزرگداشت هفته جوان در سراسر کشور و به ویژه در استان فارس همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شیراز با شکوه خاصی برگزار شده بود.
انتهای پیام /  101
1380 کلیک ها  دوشنبه, 15 مرداد 1397 16:40
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا