چاپ کردن این صفحه

سازندگی و عمران در ورزش به نشاط اجتماعی ختم می شود

راستین آنلاین:معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس گفت: سازندگی و عمران  در ورزش به نشاط اجتماعی ختم می شود.

عنایت اله رحیمی که در جلسه بررسی طرح های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان سخن می گفت:ازورزش به عنوان ابزاری برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یاد کردوافزود:امروز هر یک ریال هزینه کرددرحوزه ورزش سرمایه گذاری برای داشتن و ساختن جامعه ای سالم و با نشاط در آینده است.

وی با بیان اینکه نباید برای توسعه اماکن ورزشی در نقاظ مختلف استان دست و دل کسی بلرزد افزود: نقش ورزش در بهبود و تقویت سلامت مردم انکارناپذیر است و خانواده ها باید نسبت به این امر حساس باشند و بخشی از ساعات زندگی روزانه خود را به این مهم اختصاص دهند.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس با اشاره به ساخت چشمگیر اماکن ورزشی در روستاها و نقاظ کم تر برخوردار استان، این اقدام را رویکردی مناسب جهت توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: ورزش همگانی مربوط به تمام اقشار جامعه است و با توجه به آثاری که در سلامت، تقویت پیوست های ارتباطی و ایجاد و تقویت نشاط دارد باید مورد توجه باشد.

رحیمی ایجاد جامعه ای سلامت وهمراه با نشاط اجتماعی را یکی ازدغدغه های کنونی مدیران جامعه دانست و افزود:تقریبا تمام کارشناسان مسائل اجتماعی متفق القولند یکی از راه‌های کم هزینه که کمترین آسیب اجتماعی در آن است و سبب شادی و نشاط اجتماعی می‌شود ورزش است.

وی با استقبال ازعملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان درتوزیع امکانات سخت افزاری درنقاط مختلف استان براساس نگاهی عدالت محورافزود: عوامل محیطی که باعث می‌شوند شهروند احساس شادی و نشاط  پیدا کند برگرفته از اجتماع است که فراهم کردن آن بر عهده ما مسئولان است.

رحیمی در عین حال افزود: رضایتمندی درونی مهمتر از نشاط اجتماعی است بنابراین نقش افراد در ایجاد احساس شادی و نشاط مهمتر از دولت و فراهم کردن رفاه در جامعه است اما وظیفه دولت  بسترسازی برای ایجاد حس رضایتمندی درونی برای شهروندان است.

وظیفه ای که به اعتقاد وی باید به بهترین نحو و براساس استاندارهای رایج انجام شود.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس درادامه افزود:در این جلسه هماهنگی های لازم برای سهولت درروند ساخت و تکمیل پروژه بزرگ ورزشگاه شش هزار نفره شیراز و تعدادی دیگر از پروژه هایی که در نقاظ مختلف استان درحال ساخت است انجام شد.

رحیمی ابرازامیدواری کرد که در هفته دولت و با بهره برداری از حدود 60 پروژه ورزشی در استان شاهد فراهم سازی زمینه گسترش ورزش همگانی در نقاظ مختلف شهری و روستایی استان باشیم.

انتهای پیام /  101
1163 کلیک ها  جمعه, 05 مرداد 1397 15:06
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط