سازندگی و عمران در ورزش به نشاط اجتماعی ختم می شود

راستین آنلاین:معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس گفت: سازندگی و عمران  در ورزش به نشاط اجتماعی ختم می شود.

عنایت اله رحیمی که در جلسه بررسی طرح های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان سخن می گفت:ازورزش به عنوان ابزاری برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یاد کردوافزود:امروز هر یک ریال هزینه کرددرحوزه ورزش سرمایه گذاری برای داشتن و ساختن جامعه ای سالم و با نشاط در آینده است.

وی با بیان اینکه نباید برای توسعه اماکن ورزشی در نقاظ مختلف استان دست و دل کسی بلرزد افزود: نقش ورزش در بهبود و تقویت سلامت مردم انکارناپذیر است و خانواده ها باید نسبت به این امر حساس باشند و بخشی از ساعات زندگی روزانه خود را به این مهم اختصاص دهند.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس با اشاره به ساخت چشمگیر اماکن ورزشی در روستاها و نقاظ کم تر برخوردار استان، این اقدام را رویکردی مناسب جهت توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: ورزش همگانی مربوط به تمام اقشار جامعه است و با توجه به آثاری که در سلامت، تقویت پیوست های ارتباطی و ایجاد و تقویت نشاط دارد باید مورد توجه باشد.

رحیمی ایجاد جامعه ای سلامت وهمراه با نشاط اجتماعی را یکی ازدغدغه های کنونی مدیران جامعه دانست و افزود:تقریبا تمام کارشناسان مسائل اجتماعی متفق القولند یکی از راه‌های کم هزینه که کمترین آسیب اجتماعی در آن است و سبب شادی و نشاط اجتماعی می‌شود ورزش است.

وی با استقبال ازعملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان درتوزیع امکانات سخت افزاری درنقاط مختلف استان براساس نگاهی عدالت محورافزود: عوامل محیطی که باعث می‌شوند شهروند احساس شادی و نشاط  پیدا کند برگرفته از اجتماع است که فراهم کردن آن بر عهده ما مسئولان است.

رحیمی در عین حال افزود: رضایتمندی درونی مهمتر از نشاط اجتماعی است بنابراین نقش افراد در ایجاد احساس شادی و نشاط مهمتر از دولت و فراهم کردن رفاه در جامعه است اما وظیفه دولت  بسترسازی برای ایجاد حس رضایتمندی درونی برای شهروندان است.

وظیفه ای که به اعتقاد وی باید به بهترین نحو و براساس استاندارهای رایج انجام شود.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري فارس درادامه افزود:در این جلسه هماهنگی های لازم برای سهولت درروند ساخت و تکمیل پروژه بزرگ ورزشگاه شش هزار نفره شیراز و تعدادی دیگر از پروژه هایی که در نقاظ مختلف استان درحال ساخت است انجام شد.

رحیمی ابرازامیدواری کرد که در هفته دولت و با بهره برداری از حدود 60 پروژه ورزشی در استان شاهد فراهم سازی زمینه گسترش ورزش همگانی در نقاظ مختلف شهری و روستایی استان باشیم.

انتهای پیام /  101
1161 کلیک ها  جمعه, 05 مرداد 1397 15:06
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا