چاپ کردن این صفحه

تحول درحوزه عمرانی ورزش ممسنی

راستین آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از ایجاد تحول در حوزه عمرانی ورزش شهرستان ممسنی خبر داد.

حیدرعلی کامیاب که در حاشیه بازدید از استخر در حال ساخت این شهرستان سخن می‌گفت افزود: این استخر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 
وی با بیان اینکه ساخت این استخر با اعتبار ۵ میلیارد تومان از سال ۹۵ و از محل بودجه طرح‌های عمرانی وزارت نفت آغاز شده افزود: ساخت استخر سرپوشیده از نیازها و تقاضاهای اصلی مردم شهرستان ممسنی بود که در دولت تدبیر و امید این آرزوی دیرینه مردم، جامه عمل به تن خواهد کرد. 
مدیر کل ورزش و جوانان فارس همچنین از بهره‌برداری از ۱۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: توضیح عادلانه امکانات ورزشی جزو سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است. 
کامیاب با بیان اینکه ورزش کردن یک پدیده تربیتی و سازنده است که در فضای جامعه نقش بسزایی دارد افزود: این پدیده یکی از مهمترین ارکان تاثیر گذار در شادابی جامعه و سلامت جسم و روح شهروندان است. 
وی تاکید کرد: نتیجه توسعه اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان پویایی و نشاط اجتماعی است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ممسنی را معدن استعدادهای ناب ورزشی دانست و با اشاره به حضور ورزشکاران این منطقه از استان در رشته‌های مختلف ورزشی در بالاترین سطح کشور گفت :با توسعه اماکن ورزشی می‌توان شاهد شناسایی و هدایت استعدادهای جوان این شهرستان بود.
انتهای پیام /  101
743 کلیک ها  شنبه, 09 تیر 1397 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط