تحول درحوزه عمرانی ورزش ممسنی

راستین آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از ایجاد تحول در حوزه عمرانی ورزش شهرستان ممسنی خبر داد.

حیدرعلی کامیاب که در حاشیه بازدید از استخر در حال ساخت این شهرستان سخن می‌گفت افزود: این استخر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 
وی با بیان اینکه ساخت این استخر با اعتبار ۵ میلیارد تومان از سال ۹۵ و از محل بودجه طرح‌های عمرانی وزارت نفت آغاز شده افزود: ساخت استخر سرپوشیده از نیازها و تقاضاهای اصلی مردم شهرستان ممسنی بود که در دولت تدبیر و امید این آرزوی دیرینه مردم، جامه عمل به تن خواهد کرد. 
مدیر کل ورزش و جوانان فارس همچنین از بهره‌برداری از ۱۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: توضیح عادلانه امکانات ورزشی جزو سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است. 
کامیاب با بیان اینکه ورزش کردن یک پدیده تربیتی و سازنده است که در فضای جامعه نقش بسزایی دارد افزود: این پدیده یکی از مهمترین ارکان تاثیر گذار در شادابی جامعه و سلامت جسم و روح شهروندان است. 
وی تاکید کرد: نتیجه توسعه اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان پویایی و نشاط اجتماعی است. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ممسنی را معدن استعدادهای ناب ورزشی دانست و با اشاره به حضور ورزشکاران این منطقه از استان در رشته‌های مختلف ورزشی در بالاترین سطح کشور گفت :با توسعه اماکن ورزشی می‌توان شاهد شناسایی و هدایت استعدادهای جوان این شهرستان بود.
انتهای پیام /  101
741 کلیک ها  شنبه, 09 تیر 1397 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا