چاپ کردن این صفحه

فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت

فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت
   
فعالیت‌های هیات ژیمناستیک فارس رونق یافت |||| ||||

سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس محوریت برنامه‌های این هیات ورزشی را در یک ماهه گذشته و همزمان با جشن های گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه ورزش ژیمناستیک با تکیه بر دعوت همگانی از ورزشکاران و مردم عنوان کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سید علیرضا دیهیمی با اشاره به اینکه فعالیت های این هیات طی یک ماه گذشته ساماندهی شده است، ابراز کرد: با شیوع بیماری کرونا از حدود یک سال پیش، برنامه‌های اجرایی هیات ژیمناستیک دستخوش تغییراتی شد؛ اما متوقف نماند و به‌صورت برخط و نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه یافت. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس افزود: در ابتدا، تمامی رویداد‌ها به تعطیلی کشیده شد؛ اما در ادامه با همکاری مربیان.ورزشکاران و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون ژیمناستیک امکان شرکت مجازی در جشنواره‌ها و لیگ استانی و کشوری فراهم شد. 
 
وی با بیان اینکه ژیمناستیک‌کاران حرفه‌ای فارس طی این مدت به‌صورت شخصی به تمرینات ادامه داده‌اند، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی اصولی در پی اعلام وضعیت آبی و زرد (کم‌خطر از نظر شیوع کرونا)، پس از بازگشایی سالن‌های ورزشی فرصت‌های از دست‌رفته ناشی از تعطیلات با برنامه‌ریزی مدون برای ورزشکاران جبران شد. 
 
دیهیمی عنوان داشت: اگر عشق نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و مدال‌های رنگارنگ لیگ ژیمناستیک برای همه نشان از این دارد که همدلی و صمیمیت به‌ویژه در شهرستان‌ها به موفقیت‌های بزرگ ختم شده و زمینه بروز استعداد‌ها را فراهم آورده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس ارتقای فعالیت‌ها و سطح کیفی ورزش ژیمناستیک را در جای‌جای فارس پهناور، باعث نخبه‌پروری دانست و گفت: با توجه به پتانسیل فارس باید با همکاری یکدیگر برای تدارک برنامه‌ها،مسابقات و جشنوار‌های شهرستانی بکوشیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را پرورش دهیم که در عرصه‌های کشوری و بین المللی مقام‌آور شوند. 
 
وی رویداد‌های ورزشی هیات ژیمناستیک را در بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی چشمگیر خواند، ابراز داشت: برنامه‌ها در فضای مجازی و در دو گروه بانوان و آقایان برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس با اشاره به برگزاری جلسات با حضور مسئولان کمیته‌ها اعم از بانوان و آقایان، به‌منظور برنامه‌ریزی مسابقات، جشنواره ها و چالش‌های ژیمناستیک در شاخه‌های مختلف، گفت: حاصل این هم‌اندیشی‌ها تدارک برنامه‌هایی در سطحی قابل توجه بوده است. 
 
وی افزود: اعلام بخشنامه مسابقات قهرمانی استان در تمامی شاخه‌ها اعم از هنری، ایروژیم، ریتمیک، آکروژیم، ژیمناستیک برای همه(GYM.FORALL) و ترامپولین از جمله رویداد‌های این دهه بوده است. 
 
به گفته دیهیمی انجام داوری بین ورزشکاران ژیمناستیک شرکت‌کننده از 9 شهر کشور در مسابقات رکوردگیری آنلاین کشوری در بخش مردان، توسط دو داور بین‌المللی شیرازی آقایان فریدون کوچکی و ناصر گلچین از جمله افتخارات این استان محسوب می‌شود و جایگاه فارس را در عرصه ملی و جهانی نشان می‌دهد. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس در ادامه به برگزاری مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور در بخش نوجوانان اشاره کرد که در دو گروه سنی 11 تا 12 و 13 تا 14 سال به صورت مجازی برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه "ژیمناستیک برای همه" یکی از شاخه‌های نوپای ژیمناستیک است که افراد از سن 7 تا 70 سال می‌توانند در آن فعالیت کنند و بیشتر باهدف گسترش این رشته ورزشی ترتیب داده شده، از برگزاری این مسابقات به‌صورت برخط در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با همکاری و همراهی در اجرای این برنامه کنار هیات ژیمناستیک استان فارس بوده است. 
 
سرپرست هیات ژیمناستیک استان فارس ضمن سپاس از حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان استان و شهرداری شیراز تمام تلاش مدیریت و کادر فنی هیات ژیمناستیک فارس را معطوف به ارتقای توانمندسازی و قهرمان‌پروری همچنین موفقیت‌های بیشتر در عرصه کشوری و بین‌المللی ورزشکاران این رشته پایه و مهم ورزشی دانست.
وی در پایان به ایجاد امکانات جدید در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: سایت هیات ژیمناستیک فارس به نشانی >www.farsgymnastics.ir از این پس با ارائه اخبار و اطلاعات لازم درباره فعالیت‌های این مجموعه و نیز موفقیت‌های کسب‌شده از سوی ورزشکاران، همچنین ارائه برنامه‌ها در خدمت علاقه‌مندان به این رشته، ورزشکاران و اصحاب رسانه است. 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1335 کلیک ها  دوشنبه, 27 بهمن 1399 15:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط