چاپ کردن این صفحه

مسابقه بزرگ کتابخوانی برگزار می‌شود /علاقه مندان به سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس مراجعه کنند

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبرداد.

حیدرعلی کامیاب با بیان اینکه این مسابقه با همکاری ستادامربه معروف و نهی از منکر استان و با محوریت وصیت نامه امام خمینی(ره) و امر به معروف و نهی از منکر در ورزش برگزار می شود، افزود: امام خمینی(ره) زندگی زیر چتر علم و آگاهی را آنقدر شیرین، انس با کتاب و قلم و اندوخته ها را خاطره آفرین و پایدار می دانند، که همۀ تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد.
 
او با پر اهمیت خواندن مطالعه و کتابخوانی در سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) و مقان معظم رهبری گفت: کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ است.
 
دبیرستادساماندهی جوانان استان فارس ادامه داد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی می تواند عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها و دل‌ها را نهادینه کند.
 
کامیاب با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم خصوصا جوانان به كتاب و كتابخواني موجبشناسایی استعدادها در جامعه و زمینه ساز توسعه و پيشرفت كشور و جامعه خواهد بود افزود: اگر فرهنگ كتاب و مطالعه در جامعه‌ی ما رونق پيدا كند و علاقمندان زيادي به آن رو آورند باعث توسعه و گسترش كشور و سرفرازي ملت و جامعه خواهد شد.
 
او با اشاره به اهدا جوایز نفیس به 14 تن از برندگان اضافه کرد : علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چگونگی شرکت به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یا کانال های ارتباطی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مراجعه کنند.
 
گفتنی است سئوالات و پاسخ نامه مربوط به این مسابقه بر روی سایت اداره کل ورزش و جوانان فارس بارگذاری شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ نامه مربوط به آن را تا آخر خرداد ماه به شماره تلفن 09018137217 ارسال کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
866 کلیک ها  شنبه, 10 خرداد 1399 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط